י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מדהים: סורוצקין גייס 8 מיליון דולר תוך שעה

אנחת רווחה לאברכים: לאחר שבשנה האחרונה רשת הכוללים עטרת שלמה, בראשות הרב שלום בער סורוצקין, נקלעה לקשיים כספיים, ובשל כך אברכים רבים לא קיבלו במשך חודשים ארוכים מלגות, נראה כי הרשת הצליחה לעלות על דרך המלך. מנהלי הרשת הצליחו לגייס 8.2 מיליון דולר תוך שעה והתחייבו לאפשר פיקוח על ניהול הכספים

הרב סורוצקין (שוקי לרר)
הרב סורוצקין (שוקי לרר)

אנחת רווחה לאברכים: לאחר שבשנה האחרונה רשת הכוללים עטרת שלמה, בראשות הרב שלום בער סורוצקין, נקלעה לקשיים כספיים, ובשל כך אברכים רבים לא קיבלו במשך חודשים ארוכים מלגות, נראה כי הרשת הצליחה לעלות על דרך המלך.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בשבוע שעבר התקיימה אסיפה במשרד של גביר חשוב במנהטן, שם התאספו גדולי תומכי התורה, והחליטו לעזור ולתרום את כל המלגות שהרשת חייבת לאברכים.

האדמו"ר מנובומינסק נאם באסיפה ואמר: "לראות ציבור מחזקי תורה שיש להם כזו אחריות זה זועק כבוד התורה וכבוד שמים שלא היה כדוגמתו".

באסיפה, שארכה פחות משעה, נאסף סכום שיא של 8.2 מיליון דולר. בנוסף, הוחלט על הקמת מועצת מנהלים של הנגידים תומכי התורה שיפקחו על ניהול הרשת. כמו כן, התרומות הותנו בכך שרשת הכוללים תקים מערך הוראות קבע מציבור בני התורה והאברכים בארץ.

הנהלת עטרת שלמה התחייבה לגייס סך הוראות קבע של מיליון שקל בחודש בארץ, על מנת שיוכלו להתחיל ולתת את המלגות באופן מסודר.

גורם בכיר במוסדות עטרת שלמה ששוחח עם "בחדרי חרדים" אמר כי "אחרי הדינר המוצלח שנערך בחו"ל בו הצלחנו לגייס 8.2 מיליון דולר, בחודשיים הקרובים יחולקו המלגות לאברכים על החודשים שלא תוקצבו".
עטרת שלמה כוללים מלגות הרב סורוצקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד