ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

המיליארדר שהעניק מתנות לנתניהו מגיב לראשונה

פרשת המתנות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בה מככב המיליארדר ארנון מילצ'ן מקבלת היום גוון נוסף וצבעוני, לאחר שנרשמו חילופי האשמות בין מקורבי נתניהו למקורביו של מילצ'ן

מילצ'ן ונתניהו (פלאש 90)
מילצ'ן ונתניהו (פלאש 90) צילום: פלאש90

פרשת המתנות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בה מככב המיליארדר ארנון מילצ'ן מקבלת היום גוון נוסף וצבעוני, לאחר שנרשמו חילופי האשמות בין מקורבי נתניהו למקורביו של מילצ'ן.

הדרמה החלה לאחר שח"כ דודי אמסלם מ'הליכוד', הנחשב למקורבו של ראש הממשלה, תקף הבוקר את מילצ'ן ואמר כי "מי אמר שמילצ'ן לא משקר? מישהו אילץ אותו לקנות? בן אדם בן 75, מיליארדר. מה, נתניהו בא לו עם אקדח על הראש? אתה מבין לבד שמשהו לא תמים פה קורה", תקף אמסלם שניסה לשים את המיליארדר תחת עננה שלילית.

מקורביו של מילצ'ן לא נשארו חייבים ושיגרו בחזרה אש וגופרית. "מביך ומדאיג לראות את קמפיין ההשמצות שנפתח הבוקר מטעם נושאי כלים הפועלים בשירות בעלי אינטרס, כנגד אדם שהקדיש את חייו לביצור בטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל, וניצל את קשריו הענפים לחיזוק הקשר הדיפלומטי הדיסקרטי עם מדינות ומנהיגים ברחבי העולם", אמרו.

עוד הם הוסיפו למדורה: "תמוה לראות כיצד פועלים נושאי כלים מתודרכים דווקא כנגד מי שהפך בשנים האחרונות לכתובת לסיוע ללוחמי צה"ל, לזרועות הביטחון ולארגונים יהודים וציוניים בכול העולם, בלב פתוח ורחב ובהיקפים חסרי תקדים".

לסיום טענו כי "מר מילצ'ן יפעל להגן בכל דרך על שמו ועל שמה הטוב של משפחתו ושל עובדיו המסורים והנאמנים למול הגורמים המסבים לו, למשפחתו ולעובדיו סבל וכאב מיותר".

בתגובה לדבריו של המיליארדר הגיבו הערב מקורבי נתניהו ואמרו כי "ראש הממשלה לא תדרך איש נגד ארנון מילצ'ן שאת תרומתו למדינת ישראל הוא מכיר ומוקיר".
ארנון מילצ'ן פרשה 1000 בנימין נתניהו מתנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד