י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

I.B.N ביטוח ופיננסים - סוכנות ביטוח המשכנתאות הזולה ביותר במגזר החרדי

תאגיד הביטוח איי.בי.אן ביטוח ופיננסים הוא ה"רמי לוי" של ביטוח המשכנתאות למגזר החרדי – בזכות השירות, התנאים המועדפים והמחירים הזולים, שחוסכים ללקוחות אלפי שקלים ברכישת ביטוח משכנתא

I.B.N  ביטוח ופיננסים - סוכנות ביטוח המשכנתאות הזולה ביותר במגזר החרדי
לא לגעת

פוליסת ביטוח – בכל תחום שהוא – היא המחיר שאנחנו משלמים על מנת להשיג שקט נפשי, בידיעה שגם בשעת צרה יהיה מי שידאג לחלץ אותנו ממנה. הבעיה מתחילה כאשר המחיר הזה הופך לנטל, ובמיוחד כאשר אנחנו מוצאים את עצמנו מחויבים לרכוש פוליסת ביטוח – מה שנקרא ביטוח חובה. ביטוח כזה מוכר, למשל, מתחום הרכב – אי אפשר נהוג במכונית בלי פוליסת ביטוח חובה. אבל זו לא הפוליסה היחידה שאנחנו מחויבים לעשות. כל מי שרכש דירה יודע שאחד התנאים של הבנק כשהוא מעניק לנו משכנתא, הוא שהעסקה כולה תהיה מבוטחת בביטוח משכנתא. והתחום הזה, של ביטוח משכנתאות, יכול להיות לפעמים יקר ואפילו יקר מדי. זה קורה משום שאנשים שמוציאים מאות אלפים ולפעמים מיליוני שקלים על רכישת דירה, לא מדקדקים בעמידה על המקח כשהם באים לבטח את המשכנתא, רק משום שההוצאה הזו נראית זניחה ביחס להשקעה הגדולה בדירת הנכספת. החדשות הטובות הן שלא מדובר בגזירה משמיים ואפשר גם אחרת.

הדברים נכונים במיוחד ללקוחות מהמגזר החרדי, מכיוון שמטבע הדברים, אורח החיים של החברה החרדית, מונע ממנה את החשיפה לסוכנויות הביטוח הגדולות במדינה ולתנאים ולמחירים שאפשר להשיג בהן. מרבית החרדים מכירים את סוכן הביטוח השכונתי, שמבטח עבורם את הרכב, את הדירה או את העסק והם משוכנעים שהוא ישיג עבורם עסקה טובה גם בתפירת פוליסת ביטוח משכנתא מול הבנק. אחרים מעדיפים לעבוד דרך מאכער, בתקווה שהוא יעשה בשבילם את העבודה ויוריד מהם את הטורח הכרוך בהתנהלות ביורוקרטית מול הבנק. אבל מעל לכל, החלק הגדול ביותר של אוכלוסיית המגזר, עושים את ביטוח המשכנתא במקום היקר ביותר, דרך הבנק עצמו. בשורה התחתונה, כל הדרכים הללו מובילות לפוליסות יקרות יותר, שהתנאים בהן מינימליים, בשעה שאפשר להשיג תנאים הרבה יותר טובים ומחיר זול בהרבה, אם בוחרים נכון את הסוכנות שאיתה נעבוד.

בדיוק אל המקום הזה מכוונים נאור מנחם ובנימין לוריא, שהקימו את תאגיד הביטוח איי.בי.אן. סוכנות מסוג אחר, ששמה לה למטרה להקל על המגזר החרדי את ההתמודדות עם ביטוח המשכנתא, שממנו אי אפשר להימלט. "היתרון הגדול של הסוכנות שלנו", אומרים השניים, "הוא שבראש ובראשונה אנחנו עובדים עם מאסה גדולה של לקוחות וכך, כשאנחנו ניגשים לחברות הביטוח הגדולות כשבאמתחתנו כמויות גדולות של פוליסות מהמגזר, אנחנו זוכים לקבל מהן עסקאות טובות, שמוזילות בצורה משמעותית את מחיר הפוליסה לביטוח משכנתא. אנחנו עובדים עם כל חברות הביטוח הגדולות בארץ ולא מחויבים לאף אחד מלבד לכיס של הלקוח שלנו".

עד כמה אתם מצליחים להוזיל את המחיר עבור הלקוחות שלכם?

"כמובן שכל תיק הוא לגופו, אבל בשורה התחתונה אנחנו מצליחים להשיג עסקאות טובות עבור כ-95אחוזים מהלקוחות שפונים אלינו. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בביטוח שמגיל 45+ הופך להיות יקר יותר. אנחנו לוקחים את מוצר החובה הזה ולא רק שאנחנו מוזילים אותו ב-20 עד 40 אחוזים, אנחנו גם משיגים תנאים טובים יותר, כמו דיור חלופי במקרה הצורך ואפילו ביטוח צד שלישי למקרה של נזקים שיהיו בדירה ויפגעו גם בדירות שכנות – כמו, נניח, צינור שהתפוצץ וגרם לנזק בדירה סמוכה. ממש כמו ביטוח צד שלישי בעולם הרכב.

רק על מנת להמחיש - אם נניח פוליסה כזו עולה כ-200 שקלים ואנחנו משיגים עבור הלקוח מחיר של 150 שקלים, לכאורה מדובר רק ב-50 שקלים הנחה, אבל בפועל חיסכון של 50 שקלים בחודש, על פני תקופה ארוכה, יכול להגיע בסופו של דבר לחיסכון של כ-15 אלף שקלים למשפחה. זה סכום משמעותי, שניתן להימנע מהוצאתו, בנוסף לעובדה שפוליסה כזו גם מגיעה עם תנאים טובים בהרבה מהפוליסות שניתן להשיג בבנק עצמו ובטח שמול סוכני הביטוח הקטנים. במילים פשוטות, אנחנו רמי לוי של פוליסות ביטוח המשכנתאות של המגזר החרדי והקהל שלנו מגיע מכל הערים החרדיות בארץ. אנחנו מודעים למצוקה הכלכלית, מבינים שאנשי המגזר החרדי מתקשים לבצע סקרי שוק, מכיוון הם לא חשופים לכל האינפורמציה ולכן אנחנו באים לקראתם גם בתחום הכלכלי וכמובן שגם ברמת השירות. כסוכנות גדולה, אנחנו במענה טלפוני לכל בעיה במהירות וביעילות, עם מוקדנים בעלי תודעת שירות גבוהה. אנחנו עונים ללקוחות בתוך שלושים שניות, במקום דקות ההמתנה הארוכות במקומות אחרים ונותנים מענה לכל בעיה ברמה של שירות אישי, שלא בא על חשבון יעילות, איכות, מחיר הוגן ותנאים מועדפים.

אפשר להשיג אותנו בחיוג לכוכבית 2636, שני המספרים החביבים עלינו – 26 שהוא בגימטריה שם השם, ו-36, שהם פעמיים ח"י, ומסמלים את העולם הזה והעולם הבא תוך ניהול משא ומתן ביושר ובאמונה".

לפרטים נוספים- http://www.ibn.co.il/
ביטוח משכנתא הוזלת המשכנתא מגזר חרדי רכישת דירה ביטוח ופיננסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד