כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

המתיחות באומן: גז הרדמה ושוד באישון ליל

על רקע המתיחות הגוברת בין האורחים היהודים למקומיים: גנבים פרצו לבית הארחה בעיר, הרדימו את הנמצאים בגז, ושדדו את חפצי הערך. כל הפרטים

המתיחות באומן: גז הרדמה ושוד באישון ליל

בפעם השנייה בתוך שבוע, פריצה למלונית מוכרת מאוד של יהודים באומן - אמש (ראשון) פרצו מספר גנבים למלונית, הרדימו עם גז הרדמה את הישנים, וגנבו את כל חפצי הערך, מכשירים ניידים וכסף.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המקרה הקודם אירע לפני כשבוע, כאשר גם אז פרצו מספר גנבים למלונית, אך בזמן הפריצה לא שהה אף אחד במקום. הגנבים ניצלו את הזמן וגנבו דברים יקרי ערך.

מהמשטרה המקומית נמסר כי הם פתחו בחקירת הנושא, וכי הם ימצו את הדין עם הפושעים. נכון לרגעים אלו לא נתפסו חשודים במעשה החמור, אך מהערכות הגורמים במקום נראה כי מדובר במקומיים, המנצלים את המתיחות הגוברת בין האורחים החסידים לתושבי המקום.

אחד העסקנים אומר בזעם ל'בחדרי חרדים': "הפריצה אירע ככל הנראה על רק אנטישמי. המשטרה במקרי ההתנכלות ליהודים לא מצליחים משום מה לתפוס חשודים.

"כשיהודי עושה משהו לגוי, בשניות הם עוצרים חשודים. כמו במקרה של "השחתת הצלב" שם המשטרה עצרה חשודים יהודים בתוך יממה, ובמקרים שמתנכלים ליהודים לוקח חודשים עד שנעצרים חשודים, אם בכלל. אנו קוראים לכל מי שיכול לעזור מכל בחינה, לטיפול מול הרשויות".

החדר לאחר הפריצה והשוד






אומן שוד יהודים אומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד