ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

מאות נוסעים תקועים בשדה התעופה לוס אנג'לס בדרך לישראל

כבר קרוב לתשע שעות שמאות הנוסעים ממתינים לטיסה מלוס אנג'לס לתל אביב, לאחר שהתגלתה תקלה במטוס • "כבר היינו אמורים לנחות בתל אביב"; מאל על לא מגיבים

מטוס אל על, צילום: משה שי, פלאש90
מטוס אל על, צילום: משה שי, פלאש90

כבר קרוב לתשע שעות שמאות נוסעים לישראל תקועים בשדה התעופה בלוס אנג'לס בדרך לישראל, בעקבות תקלה במטוס אל על.

טיסת אל על 006 מלוס אנג'לס לתל אביב, הייתה אמורה להמריא בשעה 13:30 שעון אל איי לכיוון ישראל. מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי עד לשעה זו, תשע שעות לאחר שעת ההמראה, הנוסעים עדיין ממתינים בטרמינל ולא הועלו לטיסה, כשזו נדחית שוב ושוב.

על אף שעות ההמתנה הארוכות, לנוסעים לא הוצע לפרוש למלון, כנהוג - ואף לא עדכנו אותם לגבי הצפי שהטיסה תצא לפועל או שיועמד לרשותם מטוס חילופי. "עכשיו השעה כאן 23:10" אומר אחד הממתינים ל'בחדרי חרדים', "הודיעו לנו שיש תקלה טכנית במטוס, ויתכן שהטיסה מבוטלת בכלל".

על פי המידע שבידי 'בחדרי חרדים', מדובר בכ-280 טסים, שבזמן ההמתנה קיבלו תלושי מזון על מנת להשביע את רעבונם. אולם בין הממתינים עשרות חרדים, שאינם יכולים לממש את תלושי המזון היות ומדובר באוכל לא כשר. עד לשעה זו טרם הודיעו מאל-על על טיסה חלופית או על אפשרות למזון כשר.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראים מאות הנוסעים ממתינים כשהם מרוטי עצבים, מתקהלים סביב עמדות אל על בטרמינל בתקווה להבין מה קורה עם הטיסה לארץ. "בעוד כשעה כבר היינו אמורים להיות בנתב"ג" מוסיף הנוסע, "לאחר תשע שעות המתנה קיבלנו תלושים לרכישת אוכל באזור המזון הממוקם ליד, מה שכמובן לא מועיל לנוסעים הדתיים והחרדים המקפידים על כשרות - שייאלצו למצוא פתרון בעצמם".

מחברת אל על נמסר ל'בחדרי חרדים' כי "ככל הנראה מדובר בתקלה, אנו בודקים את המקרה".
אל על לוס אנג'לס עיכוב בטיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד