י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כך תמצאו את המלון הזול ביותר

בצל הצמיחה המשמעותית בהזמנת מלונות באינטרנט כך תמצאו בקלות את המלון המשתלם ביותר • ובקרוב אפשרות לחיפוש ייעודי עבור מלונות כשרים

חיסכון של עד 80% במחיר החופשה.         צילום: shutterstock
חיסכון של עד 80% במחיר החופשה. צילום: shutterstock

כך תמצאו את המלון הזול ביותר: במקום להתבלבל בשפע האתרים להזמנת חדרי מלון, אתר HotelsCombined מציע מנוע חיפוש ידידותי המאפשר השוואת מחירים לאותו מלון בין מאות אתרי הזמנות שונים ומאפשר לחסוך עד 80% ממחיר המלון.

הציבור בישראל מביע אמון ברכישת מוצרים באמצעות האינטרנט, ורק לאחרונה התפרסם הנתון הדרמטי כי העיר החרדית בני ברק נמצאת במקום ה-20 בדירוג הערים בהם התושבים הזמינו מוצרים ברשת.
מסקר שהזמינה חברת דואר ישראל, וכלל 501 איש, עולה כי 42% מהמשיבים קונים גם באתרים ישראלים ובאתרי קניות בינלאומיים. לטענת המשתתפים בסקר, 4 מתוך 10 פריטים שמוזמנים אונליין הם מוצרים שאינם פיזיים כמו נופש, טיסות (38%) ובתי מלון (37%).
אם כן, בניגוד למה שאולי היה מקובל לחשוב, מתברר מהנתונים הדרמטיים כי הציבור החרדי מביע אמון בהזמנות באמצעות אתרי האינטרנט, כאשר גם את הזמנת בתי המלון הם מתרגלים לבצע דווקא באמצעות האינטרנט.
ואכן, אם בעבר הסתמך הציבור על סוכני הנסיעות והתיירות, בעידן העכשווי קיימת עליה משמעותית בכמות המזמינים את המלון באמצעות האינטרנט, וכך גם בציבור החרדי.


אפליקציית HotelsCombined. צילום: hotelscombined

שפע אתרי ההזמנות שקיימים בחיפוש המילה 'מלונות' מקשה על הצרכן בחיפוש אחרי המלון הטוב ביותר עבורו והמחיר הטוב ביותר, ובפרט לאור הבעיות הרוחניות שעלולות להיות באתרים שונים ושאינם מבוקרים, נהנה אתר השוואת מחירי המלונות Hotelscombined מפופולאריות רבה גם בציבור החרדי. האתר אף זכה בפרס היוקרתי בתחרות תיירות עולמית, כ'מנוע חיפוש המלונות המוביל בעולם'.


במקום להתבלבל בחיפוש והשוואה ידנית בין אתרים להזמנת חדרי מלון, אתר HotelsCombined מציע מנוע חיפוש ידידותי המאפשר השוואת מחירים מהירה לאותו מלון בין מאות אתרי הזמנות שונים ומאפשר לחסוך עד 80% ממחיר המלון.
כיום להוטלקומביינד כ- 300 מיליון מבקרים בשנה מרחבי העולם. מאז הקמתו ב-2005 הוטלסקומביינד גדל והשתכלל וכיום מתורגם ל-42 שפות וביניהם עברית. מלבד השוואת מחירי מלונות ניתן לקבל מידע שימושי על המלון, אודות אטרקציות באזור, לקרוא ביקורות גולשים ולעיין בתמונות של המלונות. בהמשך, פותחה גם האפליקציה של HotelsCombined המאפשרת השוות מחירי מלונות מכל מקום, בכל זמן, ללא עלות וגם להזמין מלונות ברגע האחרון בקרבת מקום.



מנוע חיפוש ידידותי ומהיר למשתמש. צילום: shutterstock

לדברי איל סגל, נציג האתר בישראל, "האתר משווה מחירים בלבד ומפנה לאתרי ההזמנה. בשל הפרשי מחירים בין אתרי ההזמנות השונים, לעיתים החיסכון במלונות בארץ ובמלונות בחו"ל הוא משמעותי מאוד. היכולת שלנו להשוות בין ספקים שונים מרכזת אצלנו כמות גדולה יותר של מלונות ודירות נופש שאינם נמצאים בכל האתרים ומתאימים לציבור החרדי. יש לנו סינון עבור משפחות ובקרוב גם נעלה סינון של מלונות ודירות אירוח כשרים בארץ ובחו"ל".


להורדת האפליקציה באנדרואיד לחצו כאן

להורדת האפליקציה באפל סטור לחצו כאן
מלונות HotelsCombined הוטלסקומביינד תיירות חופש בזול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד