א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

דיווח: נתניהו מסובך בשתי פרשות חדשות; המשטרה בהודעה חריגה

ראש ממשלה בחקירה: על פי דיווח של איילה חסון ב"ערוץ 10", ראש הממשלה בנימין נתניהו מעורב בשתי פרשות חדשות שנבדקות בזמן האחרון במשטרה. במקביל, המשטרה הוציאה הודעה חריגה נגד אנשי נתניהו ואיש העסקים ארנון מילצ'ן הציב אולטימטום לח"כ דוד אמסלם • כל הפרטים

נתניהו. הולך ומסתבך (מרים אלסטר, פלאש 90)
נתניהו. הולך ומסתבך (מרים אלסטר, פלאש 90)

ראש ממשלה בחקירה: על פי דיווח הערב (שני) של איילה חסון ב"ערוץ 10", ראש הממשלה בנימין נתניהו מעורב בשתי פרשות חדשות שנבדקות בזמן האחרון במשטרה.

על פי הדיווח, לצד שתי הפרשיות בהם כבר נחקר נתניהו - תיק המתנות המכונה "פרשה 1,000" ותיק נתניהו-מוזס המכונה "פרשה 2,000", נגד נתניהו מתנהלות בדיקות בנוגע לשתי פרשיות חדשות - "תיק 3,000" ו"תיק 4,000".

טרם ברור במה בדיוק עוסקות שתי הבדיקות, והאם הן מגובות בראיות, אך על פי הדיווח, ייתכן כי "תיק 3,000" עוסק ב"פרשת הצוללות" שנחשפה על ידי רביב דרוקר ולא מן הנמנע כי חלה תפנית בפרשה, שעד כה היה נראה כי היא בדרך לסגירה. ראש הממשלה טרם נחקר בנוגע לשתי הפרשיות החדשות.

במקביל, הכתב דורון הרמן מ"ערוץ 10" דיווח כי בכירים במשטרה תוקפים את סביבתו של ראש הממשלה וטוענים כי הם מנסים לפגוע בשמם הטוב.

באופן חריג, המשטרה הוציאה הערב הודעה בה נאמר כי "אכן בימים האחרונים, על פי פניות כתבים לבדיקת טענות שונות ומשונות, אנו מזהים מה שנראה לכאורה כמסע מתוזמר שעניינו העלאת טענות כזב כנגד קצינים בכירים באגף החקירות.

"אנו רואים בחומרה הפעלת לחץ (בוודאי שקרי) שנועד להרתיע את גורמי אכיפת החוק למלא תפקידם נאמנה, באמצעות פגיעה משוללת יסוד בחוקרים ובאמינותם. משטרת ישראל תעניק גיבוי מלא לחוקריה. המשטרה תמשיך לעשות את מלאכתה נאמנה ללא משוא פנים וללא מורא".

בתוך כך, על רקע הדברים שהשמיע ח"כ דודי אמסלם מהליכוד נגד איש העסקים ארנון מילצ'ן, המככב בפרשת המתנות, מילצ'ן החליט להוריד את הכפפות ולצאת למלחמה על שמו. בא כוחו של מילצ'ן, עו"ד בעז בן צור, הציב בפני ח"כ אמסלם אולטימטום לחזור בו מדבריו תוך יומיים.

במכתב ששיגר לאמסלם נכתב: "הינך נדרש לחזור בך תוך 48 שעות מהתבטאויותיך נגד מר מילצ'ן, להתנצל עליהן בפומבי, ולחדול לאלתר מלהשמיע דברי בלע שקריים נוספים בעינינו של מר מילצ'ן. ככל שלא תיענה לדרישה זו, ינקוט מר מילצ'ן אמצעיים משפטיים, בכלל זה יפנה לערכאות המוסמכות ויתבע ממך את מלוא נזקיו. את פירות הזכייה יתרום מר מילצ'ן - כנוהגו - למטרה ראויה".

עוד נכתב: "טענת כי מר מילצ'ן פנה מיוזמתו למשטרת ישראל ביחס לפרשה המכונה תיק 1000 במטרה להביא לסיום כהונתו של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, לא פחות. בנוסף לכך, טענת כי מטרתו של מר מילצ'ן היא להשפיל את ראש הממשלה. חמור מכך: במהלך המסע הראיונות שערכת אתמול הוספת, כי אם דבריו של מר מילצ'ן הם אמת, הוא איש 'בזוי'. כך דבריך".

לסיום כתב עורך דינו של מילצ'ן: "אמירות אלה ונוספות - הן השמצות פרועות, שלוחות רסן ומשוללות יסוד. מדובר בהתבטאויות כוזבות העולות לכדי לשון הרע".
בנימין נתניהו ארנון מילצ'ן דוד אמסלם משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד