ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

סולד אאוט: טירוף השגת כרטיסים לסרט של עיתון המודיע

סיפורה סוחט הדמעות של אישה חרדית שניצלה מהכלא האמריקני • לראשונה סרט בשילוב הצגה יהווה את האירוע המרכזי של יריד הבית והמשפחה של עיתון המודיע • מדוע נידבה אחת העובדות את הכרטיס שלה לאישה מבוגרת מוגבלת? שיגעון הכרטיסים: "רבים על מקומות מול מסכי המעגל הסגור"

סולד אאוט: טירוף השגת כרטיסים לסרט של עיתון המודיע



באירוע ראשון מסוגו, יוקרן היום (שלישי) סרט לנשים במהלך יריד הבית והמשפחה של עיתון 'המודיע' – השמרן ביותר בציבור החרדי.

בהלת הכרטיסים נרשמה כבר בתחילת השבוע והם אזלו לחלוטין. "נשים כבר מתחננות למקומות מול מסכי המעגל הסגור שבחוץ", אומרים בהפקת האירוע ל'לובי נשי - בחדרי חרדים'.

הסרט יהווה את גולת הכותרת ליום מכירות שלם בבנייני האומה, לטובתו שוריין קומפלקס בנייני האומה כולו – 34 אלף מטר! במהלך הסרט תשולב הצגה של נשים, וכך לא יהיה מדובר בסרט קולנועי ממש. הסיפור המרכזי שלו הוא זהו סיפורה של אישה חרדית שנכלאה בכלא האמריקני ובנס חולצה מישיבה של עשרות שנים.

פנייה מרגשת הגיעה על אישה מוגבלת המרותקת לכיסא גלגלים שקרובה אישית לגיבורת הסיפור וניסתה להשיג כרטיסים לאירוע אך ללא הצלחה. הפנייה הצליחה לרגש את אחת מעובדות המודיע שנרתמה מידית ונידבה את הכרטיס האישי שלה, וכרטיס נוסף שרכשה עבור הבייביסיטר שלה, לטובת אותה אישה מוגבלת ומלווה.

ההפקה, שעל פי המסופר, הושקעו בה מאות אלפי שקלים, הפכה לטירוף של ממש. מפרטים שהגיעו ל'לובי נשי - בחדרי חרדים', האירוע יכלול תוכניות בסגנון ריאליטי, תחרויות אוכל במטבח אמיתי שנבנה לצורך האירוע, ובהשתתפות קהל.

אולמות של מכירות שונות, וכמובן הופעות, סטנד אפ, תחרויות ועוד, כשגולת הכותרת היא הסרט הגדול – המופע המרכזי.

"לא עוד הרצאה בנושא בריאות וכמה חבילות שי", אומרים לנו גורמים בהפקה. "היום נשים חרדיות מקבלות אירועים ברמה, ובעלי העסקים כבר מבינים שיש פה קהל נדיר ואדיר. ידוע לנו על נשים שפשוט לוקחות חופש ביום של האירוע ומגיעות לירושלים ליום שלם.

על אף הקפדנות היתירה והאדוקה שמערכת המודיע ידועה בה, הצליחו להפיק אירוע נשים שלא מבייש אף הפקה בערוץ טלוויזיה, עם תכנים, מסרים, תוכניות ברמה וכמובן הכל תחת עין המבקר הפתוחה.

בילוי נשי חרדי 2017 – מי אמר שהמגזר נשאר מאחור?
המודיע סרט הצגה כרטיסים יריד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד