כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

בעיירה באוקראינה: כך תראה ישיבת 'המגיד מזלאטשוב'

בישיבת "משנת המגיד מזלאטשוב" השוכנת בעיירה יאמפאלי שבאוקראינה בסמוך לציון המגיד רבי מיכל מזלאטשוב זיע"א, ובה לומדים בחורים מישראל ומרחבי תבל, חגגו את מעמד יסוד 'קרן הבניין' לטובת הקמפוס החדש של הישיבה שייבנה במקום המפריח את השממה הרוחנית בעיירת יאמפול • תיעוד

בעיירה באוקראינה: כך תראה ישיבת 'המגיד מזלאטשוב'

בישיבת "משנת המגיד מזלאטשוב" השוכנת בעיירה יאמפאלי שבאוקראינה בסמוך לציון המגיד רבי מיכל מזלאטשוב זיע"א, ובה לומדים בחורים מישראל ומרחבי תבל, חגגו את מעמד יסוד 'קרן הבניין' לטובת הקמפוס החדש של הישיבה שייבנה במקום המפריח את השממה הרוחנית בעיירת יאמפול.

המעמד נערך בניו יורק, והמוזמנים, תומכי עולם התורה, נדיבי עם ותלמידי חכמים מופלגים, הסבו לסעודת מצווה בראשות אדמו"רים ורבנים.

פתח את המעמד הרב מענדל ורצברגר שתיאר את תהליכי יסוד הישיבה המחפשים בית חם עם מנוחת הנפש בעיירה באוקראינה, הרחק משאון העיר, בכדי להישמר מסכנות הרחוב ולהידבק בתורה ומצוות.

האדמו"ר מזלאטשוב ערך סיום במעמד, האציל מברכתו על הנוכחים ועורר על הזכות הנפלאה להיות לעזר עבור מוסדותיו של הסבא קדישא מזלאטשוב "זכותו של הסבא הקדוש תגן על האחים לבית לנדאו המחזיקים את הישיבה" אמר האדמו"ר.

הרה"צ אב"ד סיגעט בן האדמו"ר מסאטמר ברך את המשתתפים תומכי המוסדות שזכו לתמוך ולהחזיק את בני הישיבה הגדולה ביאמפול, בכל המצטרך להם בגשמיות וברוחניות.

'בחדרי חרדים' עם תיעוד מהמעמד והדמיית מבנה הקמפוס של הישיבה החדש.



















המגיד מזלאטשוב אוקראינה יאמפול הילולא קרן הבניין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד