י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מה שהקרמים היוקרתיים לא עושים לכתמי הפיגמנטציה, יעשה הקרם הישראלי

"טוליפ נטורל" מקיימת, מבטיחה ושוב מקיימת: נסי שבועיים. לא תאהבי - לא עלה לך כסף. נקודה • כן כן, גם אם המוצר יחזור בלי האריזה המקורית, אנחנו לא מוכרים אריזות

מה שהקרמים היוקרתיים לא עושים לכתמי הפיגמנטציה, יעשה הקרם הישראלי
לא לגעת

כתמי פיגמנטציה והטיפול בהם הוא אחד התחומים בעולם הקוסמטיקה שמושך אליו לקוחות רבים וגם מעורר ביקוש גדול. כתמי הפיגמנטציה כוללים את כל כתמי העור על סוגיהם השונים והם מלווים חלק מאיתנו לאורך כל החיים – החל מכתמי הלידה ועד לכתמי עור בגיל הזיקנה. אבל הם מופיעים גם לאורך כל החיים בצורות שונות ומגוונות, כמו כתמי שמש, כתמים שאחרי לידה, כתמים שהם תוצאה של פצעי אקנה וגם נזקי סבוריאה.

ולמרות שחלק מהכתמים הם טבעיים לגמרי ואינם מעידים על מחלה או פגם, כמו כתמי לידה למשל, אנשים מוכנים לעשות כמעט הכל על מנת להיפטר מהם, על אחת כמה וכמה אם הם מופיעים על עור הפנים. ואם אצל גברים המלחמה בכתמים הללו היא לא מרכז החיים, הרי שאצל נשים המצב הוא אחר ויש נשים שלא יהססו להשקיע אלפים רבים של שקלים כדי להעלים את הכתמים הללו מעורן.
הנשים שמנהלות את המלחמות הללו מול הכתמים מכירות מקרוב את הריטואל המתסכל – קונים קרם מבטיח, משקיעים בו מאות ולפעמים גם אלפי שקלים, מורחים בתקווה לשינוי ובפועל שום דבר משמעותי לא זז. האבסורד הוא שגם לאחר אכזבות רבות ונשנות, ממשיכות נשים רבות לרכוש את הקרמים המבטיחים, בתקווה שאולי הפעם יקרה הנס והכתם ייעלם. מי שלא מתייאש הן גם חברות הקוסמטיקה, שממשיכות להעלות על המדפים עוד ועוד קרמים ולמכור עוד ועוד אשליות.

"טוליפ נטורל" היא אחת יצרנית ישראלית של קרמים ותכשירים, ובהם גם תכשיר לטיפול בפיגמנטציה ובהבהרה. הבעלים של החברה, יוסי זיו, מאמין שהוא יודע מה מביא לאכזבות החוזרות ונשנות משלל הקרמים הפזורים על מדפי חנויות הפרפומריה והקוסמטיקה.

לדברי זיו, הבעיה הראשונה היא כל כך מובנת מאליה, שאיך לא חשבו עליה קודם. "מרבית הקרמים הפופולאריים והיקרים שנמצאים בשוק, הם מתוצרת של חברות מערביות ממותגות היטב", אומר זיו, "מובן מאליו שמכיוון שהתכשירים הללו מיוצרים באירופה, הם יועדו לשימוש בעיקר ביבשת הקרה. לכן הם גם מותאמים לסוג העור של האירופאים ולמעשה הם נועדו לשימוש באקלים השורר ביבשת הזו. כאשר הקרמים האלה עושים עלייה למזרח התיכון, הם מתקשים לבצע את פעולתם במזג האוויר שלנו וכאן מצוי הכשל המרכזי".

הפיתרון, לפיכך, על פי הגישה שמציג כאן זיו, היא לייצר מלכתחילה קרמים שיתאימו למזג האוויר והאקלים המקומי, וכך תעלה האפקטיביות שלהם. "הקרמים שאנחנו מייצרים בישראל הם על פי נוסחאות שאותן הרכיבו רוקחים ואנשי רפואה משלנו" הוא אומר, "תוך התחשבות בעובדה שהם צריכים לעשות את העבודה באקלים הים תיכוני. לפיכך, ברור שבמצב זה יהיה להם יתרון ראשוני מובנה על התכשירים שמגיעים לכאן ממדינות שבהן האקלים הוא אחר. את ההוכחה לכך שזו הגישה המנצחת אנחנו רואים לאור הביקושים הרבים להם זוכה הקרם שלנו, שמוכיח את עצמו כבר לאחר כמה חודשי שימוש, והתוצאות שלו נראות לעין".

לפרטים נוספים לחץ כאן

אז מה יש בו, בקרם של "טוליפ נטורל", שעושה את העבודה?
"מדובר בתכשיר שמבוסס על פורמולה טיפולית, שנועדה לטפל בכל הסוגים של כתמי פיגמנטציה. הרכיב המרכזי בחומר הוא רטינול, שהוא עשיר מאוד בויטמין A. הויטמין הזה מצוי בכמות רבה במזונות מן החי, כמו כבד, חלב וביצים וניתן למצוא אותו גם בירקות, ובהם כרוב, חסה וגזר. היתרון שלו שהוא מצליח לחדור בקלות יחסית דרך שכבת העור הראשונה וכך הוא פעיל בעיקר בשכבת הדרמיס".

ולמי הוא מתאים במיוחד?
"הקרם של טוליפ נטורל לטיפול בפיגמנטציה והבהרה מתאים לכולם ולכל הגילאים", אומר זיו, "החומצות שנמצאות בקרם מעודדות חידוש וייצור של הסיבים האלסטיים, הן מגבירות את הלחות בעור ומבהירות את הכתמים. הוא טוב לנערות צעירות שסובלות מבעיות פיגמנטציה, הוא יעיל מאוד לטיפול בעור של נשים אחרי הריון, ומתאים גם למבוגרות, שאצלן רק מתחילה התופעה של כתמים בעקבות הגיל".

ומכיוון שאתה מודע לאכזבות ולמפחי הנפש של צרכניות כל התכשירים הללו, מדוע שהן יתנו אמון בקרם הזה?

"דווקא משום שאנחנו מכירים את האכזבות הללו ומודעים להן, החלטנו לפתוח במבצע שיחזיר לצרכניות את האמון והביטחון – במידה ולאחר שימוש של שבועיים בקרם שלנו לא יובחן שינוי בעור, אנחנו מתחייבים לא רק להחזיר את מלוא הסכום של הקרם שנרכש, אנחנו גם מתחייבים לשלם בנוסף חמישה אחוזים יותר, כפיצוי למי שרכשה אותו. עד כדי כך אנחנו מאמינים בתכשירים שלנו ובטוחים שהם יעילים. ולא רק זאת. אנחנו לא מתכוונים להיות קטנוניים ולהעביר את הלקוחות את מסכת הייסורים של דרישה לאריזה מקורית או דרישות דומות שרק מקשות על החיים. חד וחלק: אם הלקוחה לא תרגיש בעצמה שהקרם עוזר לה- היא תחזירו ותקבל את המלוא ההחזר ללא שום "אותיות קטנות "בהתחייבות.

זה אומר שתוך שבועיים של שימוש יהיה ניתן להגיע לתוצאה המובטחת?
"התוצאה שאותה מבקשים להשיג תגיע רק לאחר שימוש של כשלושה עד ארבעה חודשים, אבל כבר בשבועיים הראשונים ניתן יהיה לראות מגמה של שינוי. זו ההבטחה שלנו. כרגע אנחנו במחירי מבצע של 269 שקלים לאריזה של 50 מ"ל (במקום 385 שקלים). אנחנו מאפשרים לרכוש את התכשירים שלנו בצורה מקוונת בחנות הווירטואלית של נטורל טוליפ וגם בעמוד הפייסבוק של החברה, ללא חיוב בדמי משלוח".
פיגמנטציה טוליפ נטורל קרם פנים טיפוח קוסמטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד