כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

תקפה תומך טראמפ - והורדה מהמטוס

אישה שנמנית על מתנגדי טראמפ, התווכחה עם נוסע אחר ואולצה לרדת מהמטוס

אילוסטרציה. צילום: משה שי, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: משה שי, פלאש 90

אישה שנמנית על מתנגדי טראמפ, התווכחה עם נוסע אחר ואולצה לרדת מהמטוס. המקרה אירע בטיסה מבולטימור לסיאטל. המטוס החל להתמלא ואישה שישבה ליד נוסע החלה לדבר עימו על השבעתו של דונלד טראמפ, עד מהרה התלהטו הדברים והאישה מתנגדת חריפה לטראמפ, החלה לנזוף באיש על תמיכתו בנשיא הנבחר ולצעוק עליו. המקרה תועד והועלה מיד לפייסבוק

"היא פנתה אלי ושאלה אותי אם אני בין החוגגים או בין המפגינים" סיפר הנוסע בפוסט שכתב בדף הפייסבוק שלו לאחמ"כ "עניתי לה שאני פה בעיר לחגוג את הדמוקרטיה" ואז האישה החלה לתקוף אותי מילולית, היא אמרה שהיא פה, כדי להשתכר ולהקיא עלי כי אני מחליא אותה".

"אתה מחשיב את עצמך לאדם מוסרי. אבל אתה צריך להתבייש לך שאתה גרמת שלכך שמטורף ישים אצבע על כפתור הפצצה הגרעינית" האשימה האישה את הנוסע. "אל תדבר איתי. אתה צריך להתבייש בעצמך. אתה גזען. צריך להוריד אותך מהמטוס" צעקה כלפיו.

איש הביטחון וצוות המטוס הוזעקו והחליטו להוריד את האישה מהטיסה. האישה התווכחה וטענה כי שלמה במיטב כספה על הכרטיס. "אני חוזרת עכשיו הביתה מלוויה של חמותי, בעלי איבד את אימו, אין לכם קצת כבוד. אני לא ארד מהמטוס הזה" אמרה האישה.

איש הביטחון של הטיסה התנצל על הנסיבות המצערות שבגינן טסו האישה ובעלה אולם התעקש שתרד מהמטוס "אני מצטער לשמוע את הנסיבות, אבל זה לא מצדיק את צורת התנהגותך כלפי הנוסע שיושב לידך". האישה נאלצה לקום ולצאת מהמטוס, לקול מחיאות הכפיים של יתר הנוסעים.

הנוסע הפגוע תיאר את המקרה בפוסט שהעלה בדף הפייסבוק שלו: "כשהאישה אולצה לרדת מהמטוס" כתב הנוסע, "הסתכלתי סביבי וראיתי נוסעים היספאנים, שחורים ולבנים, כולם הצדיקו את הורדת האישה מהטיסה. לאחמ"כ התיישב לידי שחור, וסיפר לי שהוא דמוקרטי מושבע. במהלך הטיסה דברנו על המקרה, והוא אמר לי "כמה יפה שאנשים בעלי דעות פוליטיות שונות , מכבדים אחד את השני ומתנגדים לאלימות" כתב הנוסע וזכה לאלפי תגובות אוהדות.

יצויין כי לפני מספר חודשים, בטיסה מניו יורק לושינגטון שבה טסה איוונקה, ביתו של טראמפ וילדיה. אחד הנוסעים תקף אותה ואת ילדיה, ושאל אותה מדוע היא לא טסה במטוס הפרטי של אבא שלה. גם במקרה הזה אולץ הנוסע לרדת מהטיסה.
דונלד טראמפ טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד