י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

נתניהו ודרעי נועדו; "ארחיב את העיר ביתר"

סערת אפליית החרדים באישורי הבניה ביהודה ושומרון: השר דרעי נפגש אמש עם ראש הממשלה נתניהו, ושמע ממנו כי הוא תומך בהרחבת העיר ביתר עילית, וכי "הנושא יתוקן ויאושר"

ראש הממשלה ואריה דרעי, פלאש90
ראש הממשלה ואריה דרעי, פלאש90

שר הפנים אריה דרעי נפגש אמש (שלישי) עם ראש הממשלה נתניהו ודן איתו בתכנית ההפשרה האחרונה שפורסמה אתמול, השר דרעי הרחיב על האפליה של הציבור החרדי בביתר עילית.

נתניהו אמר לשר דרעי במהלך הפגישה כי הוא תומך בהחלטה להרחיב את העיר ביתר עילית, וכי הנושא יתוקן ויאושר. נתניהו הדגיש כי הוא מכיר את מצוקת הציבור החרדי בנושא הדיור והוא ייתן הנחייה לגורמים המקצועיים לכלול גם את ביתר עילית בתכנית אישורי הבניה.

עוד הדגיש נתניהו, כי אין בהחלטה אתמול שום דבר נגד הציבור החרדי אלא המלצה בלבד של הגורמים המקצועיים וכאמור בקרוב הוא יאפשר בצורה מאסיבית בנייה לחרדים.

כזכור, רה"מ נתניהו ושר הביטחון ליברמן החליטו לאשר בנייה של כ-2500 יחידות דיור ביהודה ושומרון. בסיכום בין שר הביטחון לנתניהו, הוחלט לאשר בנייה של כ-2500 יחידות דיור ביהודה ושומרון וזאת על-מנת לאפשר מענה לצרכי דיור והמשך שגרת חיים. התכניות כוללות פרסום להפקדה ולתוקף של יחידות דיור ושיווקים.

מרבית היחידות מצויות בגושי ההתיישבות וכ- 100 מתוכן מצויות בבית-אל, בהתאם להתחייבות לבג"צ ובשכונת היקב למפוני מגרון, בהתאם להתחייבות ממשלות קודמות. השר ליברמן אומר כי "אנו חוזרים לחיים נורמליים ביהודה ושומרון".
אריה דרעי ביתר עילית נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד