י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הון ועיתון: הכל על מלחמת העיתונים בבורו פארק

בעלי החנויות הקטנות יצאו לקרב מול העיתונים, ואלו החליטו להשיב מלחמה • כל הפרטים על הדרמה התקשורתית שמסעירה את החרדים בניו יורק - וגם: איך אושר עד קשורה לסיפור?

דוכן עיתונים במכולת בבורו פארק. צילום: משה ויסברג
דוכן עיתונים במכולת בבורו פארק. צילום: משה ויסברג

במכתב נדיר מסוגו התאחדו כל המוציאים לאור של העיתונות החרדית בארה"ב במכתב לקוראים, בו הם מבהירים כי לא יסכימו לכך שהקוראים ישלמו מחיר גבוה יותר על העיתון לאחר שבעלי המכולות פנו אליהם בדרישה לתוספת מחיר על העיתונים, עקב "הוצאות גדולות".

במכתב הם כותבים כי העיתון שנמכר הוא במחיר הרגיל, על מנת "להמשיך להעניק את המוצר שלנו במחיר שווה לכל נפש".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המלחמה החלה בעקבות העובדה שהחנויות מעוניינות בתוספת רווח על מכירת העיתונים, ומשום כך איימו כי אם לא יענה מבוקשם - לא ימכרו עיתונים בחנויות. עד היום הם קיבלו 15 אחוז רווח על כל עיתון שנמכר, ומהשבוע הם רוצים 30 אחוז תוספת.

בתגובה אומרים המוציאים לאור כי החל מהשבוע יהיה בכל רחוב משאיות עם עיתונים, וכך יימכרו העיתונים. על המכתב חתומים בין היתר המודיע, דער איד, דער בלאט, די וואך, משפחה באנגלית, ועוד רשימה של עשרים עיתונים.

שיחת היום בבורו פארק היא הדרישה של החנויות לעלות את המחיר נובעת אף מהירידה בקניה בחנויות הקטנות. רבים מתושבי בורו פארק עברו לעשות את הקניות הגדולות בחנות 'בינגו' שנפתחה לפני מספר חודשים בשכונה, הסניף האמריקאי של 'אושר עד' הישראלי, מה שהביא לירידה במכירות בחנויות הקטנות והמכולות - וגרם גם כן לדרישה להעלאת המחיר.

לעת עתה בעלי המכולות נבהלו מהמכתב והאיומים על מכירה ברחוב העיר, וכעת הם מנסים לרדת מהעץ עליו הם טיפסו.

המכתב של העיתונות החרדית בארה"ב


בורו פארק עיתונים אחוזים בינגו חנויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד