י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"צחי בשרים" - בשר הכי איכותי ושירות משלוחים הכי מקצועי

מה קורה כשאתם מזמינים אוכל דרך הטלפון ומחכים לו שעות? ואם יש באותו יום אירוע חריג אתם יכולים לשכוח מהאוכל שלכם • אצל צחי בשרים שירות המשלוחים יעיל ומהיר גם בימים חריגים - סניפי תל אביב ובת ים בהכשר בד"צ 'בית יוסף' • והבשר? מעולה

"צחי בשרים" - בשר הכי איכותי ושירות משלוחים הכי מקצועי
לא לגעת

מ-11:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה, שירות המשלוחים של "צחי בשרים" הוא מהמעולים שבגוש דן, כולל בערב של מרתון בתל אביב או כל אירוע אחר, אפשר להזמין גם באפליקציה או באתר ולקבל 10 אחוזי הנחה! הסניפים של "צחי בשרים" בתל אביב ובבת ים, בכשרות 'בד"צ בית יוסף'

"צחי בשרים", אימפריית הבשר שצומחת בגוש דן, נכנסה לא רק לתודעת חובבי הבשר, היא גם הפכה לכתובת החביבה על מי שמעדיפים לקבל את הארוחה האיכותית שלהם במשלוח - הביתה או למקום העבודה - מבלי לפגוע באיכותה. השליחים של "צחי בשרים" דואגים לכך שהארוחה תגיע ליעדה כשהיא חמה וטריה ובתוך פרק זמן סביר, ללא צורך ב"לחם שום" בגלל איחור – תופעה שהפכה מקובלת בשירותי משלוחים רבים, שנאלצים לפצות את הלקוחות בגלל עיכובים ועומסים.

שירותי המשלוחים של "צחי בשרים" יוצאים משלושת הסניפים של הרשת – בבת ים, בחולון ובתל-אביב - בהתאם לקרבה שלהם למזמין המשלוח, על מנת לקצר את זמני ההמתנה ולשמור על איכות הארוחה. הם פועלים מ-11.00 בבוקר ועד 23.00 בלילה ונותנים מענה למאות כתובות מדי יום.

סיפורה של אימפריית הבשר התחיל אי שם באמצע שנות ה-90 בסניף בבת ים, המשיך בהקמת הסניף החולוני (2010) ובשנת 2016 תקעה הרשת יתד גם בתל אביב. "זה קרה כשנוכחנו לדעת שמרבית הלקוחות שהזמינו משלוחים הגיעו מתל אביב", מספר צחי אנטבי, הבעלים של הרשת, "הבנו שאנחנו תופסים מקום של כבוד אצל התל אביבים והגיע הזמן לפתוח שם סניף – גם כדי לתת לתל אביבים אפשרות להגיע למסעדה אבל בעיקר כדי לספק לאלפי תל אביבים ולמקומות נוספים בגוש דן שירות משלוחים מקצועי".

צי של כ-30 קטנועים עובד במשך כ-12 שעות על מנת לתת מענה לפונים הרבים. השירות מכסה את כל גוש דן: מראשון-לציון בדרום ועד להרצליה ולרמת השרון בצפון, כולל ר"ג וגבעתיים, בת ים וכמובן תל אביב. "היתרון הגדול שלנו הוא ביכולת לספק את הדרישה של כל הפונים, כולל במקומות הרחוקים ביותר, בתוך מקסימום של 45 דקות", אומר אנטבי. אלא ש-45 דקות הוא רק זמן המקסימום. רובן המכריע של השליחויות מגיעות ליעדן בתוך כרבע שעה. "שירות המשלוחים היה רעיון שלי", מספר צחי, "זה קרה כאשר הגענו למסקנה שרק כך נצליח לתת מענה לביקוש הגבוה. המצב כרגע הוא שקרוב ל-40 אחוז מהמנות שאנחנו מוכרים ברשת בכל יום, מיועדות למשלוחים".
על מנת לספק את הביקוש ההולך וגובר למשלוחים הקים אנטבי מרכז הזמנות ארצי, בו יושבת בקביעות סוללת טלפנים, שמקבלת את אלפי ההזמנות המגיעות בכל שעות היום. ההזמנות מנותבות לסניפים הרלוונטיים, בהתאם לכתובות המיועדות למשלוחים, על מנת לקצר עד למינימום את זמני ההמתנה. המחיר להזמנה ממוצעת הוא כ-120 שקלים ומחיר המנות זהה למחירים שבהם הן נמכרות בסניפים, בתוספת לשמונה שקלים בלבד לדמי המשלוח. "הלקוחות שלנו הם מכל המגזרים שבגוש דן", אומר אנטבי, "בשעות היום אלה בעיקר משרדים, ארגונים וחברות ובשעות אחר הצהריים והערב אנחנו עובדים בעיקר מול לקוחות פרטיים, במשלוחים עד הבית".

עד כמה שירות המשלוחים של "צחי בשרים" יוצא דופן, תעיד העובדה שלפני כמה שבועות, בערב של מרתון שנערך בתל אביב וגרם לשיבושי תנועה ולפקקים בכל העיר, לא נרשמה במרכז ההזמנות אף תלונה על איחור. יותר מזה, מנכ"ל הרשת, אלכס בריגורנקו, מספר שגם בימים עמוסים יותר, כמו למשל בפורים, כאשר חולון כולה נמצאת ברחובות בזמן העדלאידע, כל המשלוחים מגיעים בזמן. "בימים כאלה אנחנו עושים מאמצים אדירים כדי להישאר צמודים ללוחות הזמנים", מספר בריגורנקו, "ואפשר לראות שליחים שלנו גם על רולר-בליידס, על מנת שכל משלוח יגיע בזמן. גם בערבים שבהם יש משחקי כדורגל בגביעי אירופה, משחקים של מונדיאל וגם משחקים של נבחרות ישראל, אנחנו מצליחים לעמוד בלוחות הזמנים, למרות הביקוש הגדול. יותר מזה – בערבים כאלה אנחנו גם יוצאים במבצעים מיוחדים, בעיקר משום שיש הרבה הזמנות".

בנוסף להזמנות הטלפוניות, ניתן להזמין מ"צחי בשרים" גם באמצעות המסנג'ר, בעמוד הפייסבוק של הרשת או באמצעות האפליקציה, שניתן להוריד למכשירי הסלולאר.

מה אפשר להזמין? ובכן, המגוון הוא אדיר: שווארמה, שניצל, פרגיות, קבב, לבבות, כבד עוף, כבש, בשר אדום, חלוויאת, ביצי הודו, סטייק אנטריקוט, סטייק פרגית, חזה עוף, צלעות, שיפודים ומדליוני פילה. הבשר הוא טרי מדי יום ומתובל בנוסחת תבלינים סודית שעוברת במשפחת אנטבי כבר שנים. הפיתות והלאפות מיוצרות במקום, כמו גם הסלטים המגוונים, שהם הרבה מעבר לחמוצים ופלפל חריף.

להזמנות דרך האתר לחץ כאן





צחי בשרים משלוחים אפליקציה בשר איכותי שירות משלוחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד