ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

שורת תקריות חמורות בלונדון

שורת תקריות אלימות מדאיגות את תושביה היהודים של השכונה הצפונית בלונדון • המשטרה הלונדונית וארגון השומרים פרסמו הודעה המבקשת את עזרת התושבים באיתור הפורעים

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שורת תקריות אלימות מדאיגות את תושביה היהודים של השכונה הצפונית בלונדון. בסוף השבוע שעבר, נרשמו מספר מקרי התנכלויות למבנים ובתים של יהודים בשכונת Edgware שבבירת אנגליה.

הפורעים עדיין לא נתפסו והרשויות מבקשות את עזרת התושבים בסיוע לאיתורם באמצעות עדויות או צילומי אבטחה, שכן נראה כי מדובר בהתארגנות מסודרת לפגיעה ביהודים על רקע אנטישמי.

בחלק מהמקרים, כך נודע ל'בחדרי חרדים', הושלכו אבנים על בתי מגורים ובתי עסק נבחרים של יהודים, כאשר על האבנים היו כיתובי נאצה נגד יהודים וצלבי קרס. על כמה מפחי הזבל בשכונה רוססו כתובות נאצה נגד יהודים ועוד.

מהכיתובים והסימונים ניתן להסיק כי הפורעים הם אנטישמיים קלאסים, ולא מוסלמים שבאחרונה שוטפים את לונדון בהמוניהם, וגם עמם נרשמו מספר תקריות על רקע שנאת יהודים.

בהודעה משותפת שפירסמו המשטרה וארגון השומרים בצפון מערב לונדון שתיעד וצילם את האבנים, ביקשו המשטרה והארגון את עזרת התושבים באיתור הפורעים.

מנתונים שהתפרסמו לאחרונה עולה כי בששת החודשים הראשונים של שנת 2016 נרשמו 577 תקריות אלימות כנגד יהודים, זאת בין החודשים ינואר ליוני 2016, גידול של 473 תקריות מהתקופה המקבילה בשנה שקדמה לה.

צילום: Credit Shomrim N.W. London








לונדון בלגיה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד