י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מי אתה 'מסיר הכישופים' מאיר מסלטי?

חכם מאיר מסלטי, "באבא" שהוריד כישוף מאחד הזמרים המפורסמים במדינה, מסעיר את הברנז'ה החילונית. "בחדרי חרדים" יצא לבדוק מיהו "מסיר הכישופים. מסלטי ל"בחדרי": "רבי מאיר בעל הנס נגלה לאמא שלי". שלמה בניזרי: "כל הבאבות והמקובלים זה מצג שווא. יש רק מקופלים של עלית. הם הרסו משפחות שלמות"

"מסיר הכישופים" מאיר מסלטי
"מסיר הכישופים" מאיר מסלטי

באבא שמוריד כישופים מסעיר את הברנז'ה החילונית. תחילתו של הסיפור בזמר ישראלי מפורסם שהתארס לכלה שהוריה לא חפצו בה. בצעד חריג, חשפה אמו בפני כלי התקשורת את עמדתה נגד הכלה המיועדת, ואף טענה כי לבנה נעשה כישוף שגרם לו לא להישמע להוריו ולמשפחתו ולנתק עמם את הקשר.

המשפחה, בצעד שזכה גם הוא לכיסוי תקשורתי נרחב, פנתה לחכם מאיר מסלטי, "מסיר כישופים", שביצע מול המצלמה את ההליך. אתמול, שנה בדיוק לאחר טקס הסרת הכישוף, התפרסם כי החתן הודיע על ביטול החתונה. מדורי הרכילות והברנז'ה נכנסו להלם ותדהמה - האם אכן הצליח הרב להוריד את הכישוף. 'בחדרי חרדים' יצא לבדוק - מי אתה 'חכם' מאיר מסלטי מסיר הכישופים המכונה 'המאיר לבריות'.

ובכן, מאיר מסלטי מתגורר באילת ויש לו כמה משרדים ברחבי הארץ בהם הוא מקבל קהל - חילוניים, דתיים, גברים, נשים ומפורסמים. על פי פרסומיו, קבלת הקהל היא לכל צורך שהוא - זוגיות, פרנסה, פיריון, יעוץ עיסקי, שלום בית, בריאות. וגם - ואולי בעצם בעיקר - חסימות עין הרע והסרת כישופים.

מסלטי היה בעבר מנהל בתי מלון באילת, שלא היה מוגדר כשומר תורה ומצוות. לפני חמש שנים חזר בתשובה, ומהר מאוד הפך ל"חכם" שרבים מדפקים מדי יום על דלתו לברכה וישועה. חשוב לציין, למסלטי אין אסמכתא או תעודה לתפקיד רב. עלות פגישה עם חכם מסלטי הינה 350 ש"ח ל-40 דקות

בשיחה עם "בחדרי חרדים" מספר חכם מסלטי: "הסיפור שלי החל כבר מאז שנולדתי. בזמן הלידה שהיתה קשה מאוד, נגלה לעיניה של אימי ז"ל רבי מאיר בעל הנס שאמר לה כי הילד הילד הזה שיגיח לעולם, ייצא בנס ותקראי לו מאיר על שמי".

לדבריו: "אמי ז"ל התברכה ביכולות אדירות לראות ולדבר עם צדיקים כמו בבא סאלי, רבי מאיר בעל הנס, רבי שמעון בר יוחאי ועוד. בנוסף, אמי ז"ל היתה אומרת לי שבכל פעם שיש לך מצוקה ואתה צריך עזרה תקרא לרבי מאיר 3 פעמים "ענני, ענני, ענני אלקא דרבי דמאיר" ותינצל מכל רע.

עוד הוא מספר ל"בחדרי חרדים": "כשאמי ז"ל נפטרה לפני 3 שנים, מיד בתום החודש היא הגיעה אליי בלילה, העירה אותי משנתי, שוחחה עמי ואמרה לי לעזוב הכל ולעזור לכל האנשים שיש להם בעיות. זמן קצר לאחר מכן, התפטרתי מעבודתי כמנהל 5 בתי מלון באילת והתחלתי לנסוע מאילת לכל הארץ על מנת לעזור לאנשים. אני עושה זאת כבר 3 שנים. העזרה הניתנת לאנשים, לפי מסרים המגיעים אליי מלמעלה. אני רואה את האדם ומקבל מסרים מכוח עליון בכל תחומי החיים, ולפי זה אני אומר לאדם מה הבעיה, ומתאים לו פתרון".

מאיר מסלטיצילום: מאיר מסלטי
מאיר מסלטי

על הסיפור עם הזמר הישראלי, מספר מסלטי ל"בחדרי": "יצר עמי קשר אדם שמקורב להוריו של הזמר וביקש ממני לעזור לאמא של הזמר שטוענת כי לבן שלה עשו כישוף, ובגלל זה הוא ניתק קשר עם המשפחה. התנדבתי להגיע לביתה וביצעתי טקס הסרת כישוף. והנה שנה אחרי, מסתבר שהסרת הכישוף עזרה, הזמר ביטל את החתונה ונפרד מארוסתו.

"כמובן על הטקס לא גביתי כסף בגלל שהיה להם קושי שנאמר לי על ידי צד ג', ונשאר לי לומר רק תודה לה' על הטיפול. הסרת כישוף ואנרגיות שליליות התנקו. נקווה שאחרי הפרידה הבן יחזור כעת להיות בשלום עם משפחתו".

הרב שלמה בניזרי, שמגיש תוכנית שבועית 'חד וחלק' ברדיו קול ברמה, מתנגד בחריפות לתופעת המקובלים והבאבות, ואף תקף את התופעה לא מעט פעמים בתוכניתו. הערב הוא אומר ל"בחדרי חרדים": "אין דבר כזה באבות ומקובלים, יש רק מקופלים של עלית. באבות זה בהמה בצורת אדם. אלו אנשים שרלטנים שמנצלים את תמימותם של העמך ישראל המסורתיים והמאמינים".

בניזרי, שציין כי אינו מתכוון למסלטי או לשם ספציפי כזה או אחר, הוסיף: "הם נופלים מלכתחילה על המסורתיים ואנשים תמימים, מנצלים אותם בשעות מצוקה ומוציאים מהם כספים. הרי הם יודעים שהחרדים יגלו שמדובר ברמאים, כל הבאבות והמקובלים זה מצג שווא. הם הרסו משפחות שלמות, ועברו על ניאופים וזימה. שומר נפשו ירחק מהם. צדיק זה מי שלא מבקש כסף ולא מתייחד עם נשים".
מאיר מסלטי מסיר כישופים באבות שלמה בניזרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד