כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

בגלל החשיפה ב'בחדרי': דרעי וברקת הרגיעו את הרוחות

לאחר ש'בחדרי' פרסם על מתיחות בין הצדדים, דרעי יצר קשר עם ראש העיר שניסה להרגיע את הרוחות

דרעי וברקת. צילום: פלאש90
דרעי וברקת. צילום: פלאש90

דרמה פוליטית התחוללה היום (ד), בעקבות חשיפת "בחדרי חרדים" בצהריים, אודות מתיחות בין ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, לשר הפנים אריה דרעי על רקע ההלוואה הממשלתית עבור בינוי מאות כיתות חדשות בעיר.

"בחדרי חרדים" חושף כי לאחר שהדברים התפרסמו, ולאחר שלשכת דרעי השיבה תגובה חריפה לברקת, דרעי יצר קשר עם ראש העיר שניסה להרגיע את הרוחות.

למעשה דרעי לא הבין מהיכן מגיעה מתקפתו של ראש העיר ברקת, שכביכול הוא זה שעוצר את בניית הכיתות, זאת לאחר שכאמור בהודעת לשכתו בצהריים ל'בחדרי' דרעי הוא זה שבכלל יזם את רעיון ההלוואה הכספית עבור בניית הכיתות.

ברקת מצידו, השיב לדרעי כי הוא שלח אליו את אנשיו בעניין ההלוואה עבור כיתות הלימוד ושום דבר לא התקדם. דרעי השיב כי העיכוב קשור גם למשרד החינוך וכי הוא נחוש להמשיך לסייע בנושא.

ברקת שלא חשב שדבריו יעוררו תגובה כה חריפה, הבטיח לשר הפנים להבהיר מעל כל במה כי "דרעי הוא זה שדווקא מסייע לעיר", זאת כאמור הפוך ממה שאמר אמש ל"בחדרי חרדים".

כדי להרגיע את העניינים ברקת הבטיח להכחיש את עצמו, ואף קיים. היום, עוד קודם לישיבת הנהלת העיר, ברקת ניגש לכמה חברי מועצה חרדים והראה להם בטלפון האישי שלו את הכתבה ב"בחדרי", והבהיר להם כי "אני דווקא חושב אחרת" וש"דרעי כן מסייע לעיר ירושלים".

בהמשך, בישיבת הנהלת העיר התייחס ברקת מספר פעמים למה שהוא אמר ל"בחדרי חרדים" וניסה להפיל האחריות בעניין, כרגיל על התקשורת: "מנסים לסכסך ביני לדרעי. השר רק מנסה לעזור לנו, כל הסיבה שזה עדיין מתעכב, כי השר רוצה שבינוי הכיתות יגיע ממשרד החינוך ולא ממשרד האוצר", אמר.

עוד הוסיף כי "אין לי סכסוך עם דרעי. אני מצפה לאישור ההלוואה ואני מקווה שכפי שהוא סיכם איתי והבטיח שזה יאושר. בשעות האחרונות אנו בשיח שוטף והוא הבטיח לי שהוא מגויס לעיר ותומך בתקצוב הכיתות".

כלומר, בשורה התחתונה, ברקת עשה את החישוב הקר כי אם הרגעת הרוחות המיידית תסייע להשגת ההלוואה, אחר ששיחרר את הביקורת על שר הפנים, הוא יכול לעשות אחורה פנה ואף להכחיש את עצמו.

אנו ב"בחדרי חרדים" ממשיכים לעקוב אחרי הנושא, בכדי לסייע לאלפי ילדים חרדים בבירה הסובלים ממצוקה קשה בעניין הכיתות ומקווים להיות להם לפה ולהביא לבניית מאות כיתות לימוד עבורם - אם נצליח, ישחקו ויכחשו הפוליטיקאים, אך העיקר שהמטרה תושג. והיה זה שכרנו.

מלשכת דרעי נמסר ל"בחדרי חרדים" כי הדברים אינם נכונים.
ניר ברקת אריה דרעי כיתות לימוד ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד