כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מה עשה אתמול הזמר קובי פרץ באיצקוביץ?

הזמר הישראלי המצליח, שעל ראשו תלוי ועומד עונש מאסר, הגיע לבית הכנסת הבני ברקי בפעם השלישית רק השבוע • "מתקרב מאד לדת"

מה עשה אתמול הזמר קובי פרץ באיצקוביץ?

הזמר הישראלי המפורסם קובי פרץ, שבשנה האחרונה התקרב לדת, מרבה בתקופה האחרונה להגיע להתפלל תפילת ערבית בשטיבלאך "איצקוביץ" בבני ברק, לפחות פעם בשבוע - כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

אמש (רביעי) הגיע פרץ להתפלל תפילת ערבית באיצקוביץ. בסיום התפילה פגש פרץ בכמה כונני איחוד הצלה שעברו במקום לאחר שפעלו בהצלת חיים באזור. הכוננים ביקשו להצטלם עמו ופרץ נענה לבקשתם ואף חבש אפוד הצלה.



מקורביו מספרים ל'בחדרי חרדים': "כחלק ממסע ההתקרבות של קובי לדת, הוא מרבה להגיע להתפלל ערבית באיצקוביץ, השבוע זו כבר פעם שלישית שהוא מגיע להתפלל. הוא מגיע בעיקר בימים בהם הוא מסיים אירועים מאוחר בלילה". הם מוסיפים כי "קובי עובר בתקופה האחרונה שינוי מאוד גדול ברמה הרוחנית, מניח תפילין יום יום ומקפיד על שמירת שבת".

בשנה אחרונה פרץ אף מרבה ללכת לקברי צדיקים ומבקר בבתי רבנים לברכה ויעוץ, בעיקר אצל הרב שלום ארוש ראש מוסדות חוט של חסד. לפני כחודש וחצי אביו של קובי פרץ, עמרם (ארמו) פרץ ז"ל, הלך לעולמו.

בחודש מאי בשנה שעברה גזר בית המשפט על פרץ שנתיים מאסר בפועל. נוסף על כך, נידון הזמר לשנה וחצי מאסר על תנאי והוטל עליו קנס של 17 אלף שקלים. לאחר כחודשיים בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע כי מאסרו של פרץ יידחה עד להחלטה בנוגע לערעורו. הדיון בערעור ייערך ב-21 בנובמבר. זאת על אף התנגדות נחרצת מטעם הפרקליטות לדחיית ביצוע גזר הדין.

צילום: יעקב ישראל מלכה







קובי פרץ איצקוביץ קובי פרץ מתחזק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד