כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

"כעת העולם אפל, אבל בקרוב הוא יהיה מואר": המכתב המצמרר של טליה ז"ל

עמוד השער של העיתון ״ג׳ואיש ניוז״, הוקדש כולו לפרסום חיבור קצר שכתבה הילדה טליה הייקין ז״ל, שנהרגה במלבורן באירוע הדריסה ביום שישי האחרון: ״כשאתה מדליק נר, אתה מאיר את הנשמה שלך ואת העולם. וכשאתה מאיר את העולם, אתה עושה אותו מקום טוב יותר" • המכתב המלא - בפנים

לוויית טליה הייקין. צילום: רוטרניק
לוויית טליה הייקין. צילום: רוטרניק

 

עמוד השער של העיתון ״ג׳ואיש ניוז״, העיתון היהודי השבועי הנפוץ ביותר באוסטרליה הוקדש כולו לפרסום חיבור קצר שכתבה הילדה טליה הייקין ז״ל, שנהרגה במלבורן באירוע הדריסה ביום שישי האחרון: ״כשאתה מדליק נר, אתה מאיר את הנשמה שלך ואת העולם. וכשאתה מאיר את העולם, אתה עושה אותו מקום טוב יותר. עבורך, עבורי ועבור כולם. כעת העולם אפל, אבל בקרוב הוא יהיה מואר עבורנו, כשבעזרת ה׳ משיח יגיע״.

 

עמוד השער של הצילום: עמוד השער של ה

עמוד השער של ה


משפחת הייקין מבקשת מכל מי שהטרגדיה של בתם נגעה לליבו, להוסיף בפעולה טובה לזכרונה ולעילוי נשמתה: אהבת ישראל (תכונה שטליה הצטיינה בה) והדלקת נרות שבת - מצווה עליה כתבה טליה את החיבור המטלטל.

 

המכתב. באדיבות המשפחהצילום: המכתב. באדיבות המשפחה

המכתב. באדיבות המשפחה


כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ביום שישי האחרון נהרגו חמישה בני אדם ונפצעו 37 נוספים, ביניהם ארבעה במצב קריטי, באירוע דריסה במרכז העסקים במלבורן באוסטרליה.

המשטרה פתחה במרדף אחרי נהג המכונית שכיוון את מכוניתו לתוך קבוצת הולכי רגל במרכז העיר. הנהג נלקח לבית חולים, שם נשאר תחת משמר המשטרה. לפי הדיווח הוא היה מעורב בתקרית דקירה שאירעה מוקדם יותר באותו היום.

ביום רביעי האחרון טליה ע"ה הובאה למנוחות, בבית העלמין המקומי.

התפללו והעתירו לרפואה שלימה למזל בת חולה, רחל בת מזל שנפגעו באירוע, בתוך שאר הנפגעים ושאר חולי ישראל.

טליה הייקין מלבורן אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד