כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

לראשונה: נתניהו מתייחס לתקיפת חיילים חרדים

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב לראשונה לנושא תקיפות החיילים החרדים וקמפיין ההסתה המנוהל נגדם בשנים האחרונות: "כועס על מסע השיסוי" • צפו

נתניהו (הדס פרוש, פלאש 90)
נתניהו (הדס פרוש, פלאש 90)

בפעם הראשונה מאז תחילת מסע ההסתה והשיימינג נגד חיילי צה"ל החרדים, מתפרסם היום (חמישי) סרטון בו מתייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו במישרין לנושא. נתניהו מתייצב באופן נחרץ לצד החיילים החרדים ומבטיח לפעול בחריפות נגד העומדים מאחורי הקמפיין.

בסרטון פונה ראש הממשלה ישירות לחיילי צה"ל החרדים: "החיילים החרדים ראויים לכל ברכה ואני עומד מאחוריכם וגאה בכם". עוד מדגיש ראש הממשלה במפגש עם המטה החרדי כי הוא "כועס על מסע השיסוי, ההסתה והשיימינג נגד החיילים החרדים" ומבטיח לפעול בחריפות ובאופן אישי נגד העומדים מאחורי הקמפיין.



בשבועות האחרונים עלה נושא המאבק בחיילים החרדים שוב לכותרות. בעקבות שאלת אלי שלזינגר כתב "בחדרי" שמוביל את המאבק בעניין מזה ארבע שנים, במהלך מפגש עם עיתונאים לפני מספר ימים, התייחס מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך לנושא ואמר: "הנושא הזה נתפס בעינינו כנושא מאוד מאוד חמור ואנחנו נותנים לו את כל הקשב הרלוונטי, אבל צריך להבין: כל מה קשור בתקיפה, זאת עבירה שאנחנו יכולים לטפל בה בצורה ישירה ואנחנו לא צריכים אישור של אף אחד. וכאשר אנחנו אוספים ראיות על תקיפה, אנחנו נטפל בה".

אלשיך הוסיף, "אני חושב שלאורך זמן אנחנו נוכל לייצר מצב שחייל יכול יהיה לנוע עם מדים בבטחה ולחיות בתוך החברה החרדית, ולא להיות מוקע ממנה רק בגלל שהוא קיבל החלטה לשרת את מדינת ישראל בדרך שבה הוא בחר. זה תפקידנו, וככל שהתופעות האלה יימשכו, אנחנו נטפל בהם כדי לייצר את התחושה הזאת של הביטחון שחרדי יכול לשרת כחייל".
בנימין נתניהו חיילים חרדים קמפיין ההסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד