י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

מכתב מאמא: "הילד מאחר בגלל הכלבים"

מכת הכלבים בשכונות בבית שמש: בתקופה האחרונה התושבים ממשיכים להתלונן על מכת הכלבים המשוטטים ברחבי השכונות. התושבים סובלים והתופעה מביאה גם לסיפורים ביזאריים - מסתבר שישנם ילדים שמאחרים בשל כך ללימודים

צילום: אילוסטרציה: pixabay
צילום: אילוסטרציה: pixabay

מכת הכלבים בשכונות בבית שמש: בתקופה האחרונה התושבים ממשיכים להתלונן על מכת הכלבים המשוטטים ברחבי השכונות. התושבים סובלים והתופעה מביאה גם לסיפורים ביזאריים - מסתבר שישנם ילדים שמאחרים בשל כך ללימודים.

ל'בחדרי חרדים' הגיע "פתק איחור" של אמא לילד שאיחר ללימודים בתלמוד תורה מספר פעמים, בו מסבירה האם כי האיחורים נובעים מכך שהילד מפחד מהכלבים ובשל כך מאחר ללימודים.

תושב אחת השכונות אומר ל'בחדרי חרדים': "מכת הכלבים בעיר היא מכה שאינה כתובה בתורה. מספר תושבים כבר נפגעו פגיעות רציניות לאחר שננשכו על ידי הכלבים המשוטטים. אנחנו פונים לעירייה, אך מענה בעניין בושש מלהגיע. הטיפול לא נראה רציני חוץ מזה שנותנים לנו רעיונות איך להפגע כמה שפחות. זה מפחיד, זה מדאיג, זה משהו לא נורמלי. חייבים טיפול במיידי".

"בשכונה שלנו יש הרבה במה לטפל, אבל אני לא בא לבקש כלום, רק דבר אחד - תעשו במהירות משהו בנוגע למפגע הזה. אין לנו אפשרות ללכת ברחוב ללא פחד וחשש, תחזירו את הבטחון לתושבים".

יו"ר סיעת דגל התורה וממונה הבריאות בעיריית בית שמש, ישראל סילברסטין, אמר בתגובה ל"בחדרי חרדים": "אנחנו לא שוקטים עד טיפול יסודי בעניין ואני רוצה להגיד לרבים המתלוננים ובצדק, הוקצו משאבים גדולים למיגור הבעיה - נקלטה וטרינרית חדשה, נרכש ציוד מתאים, הוחל טיפול מתאים במקורות המזון שלהם ועדיין המלאכה לא הושלמה, אך הכיוון חיובי.

"אני מבין שקשה לתושבים לשמוע זאת ובפרט לאור התקיפות הרבות והמסוכנות שהיו בשבועות האחרונים. הציבור חייב להבין כי ישנן מגבלות חוקיות רבות בתחום ולמרות הכול מנסים להתגבר על הקשיים הרבים ולהחזיר את ביטחונם האישי של תושבי העיר, כדי שיוכלו להסתובב בטוחים וחופשיים ליד ביתם, הן בשעות הערב והן בשעות הבוקר המוקדמות".

סילברסטין מוסיף: "אנחנו לא נרפה מהעניין ובנחישות, בעקביות ובעבודה סיזיפית, בעזרת השם הבעיה תמוגר לחלוטין. אני קורא לתושבים לדווח על כל מקרה למוקד העירוני אשר מעביר את הטיפול לגורמים הרלוונטיים בעירייה".

מכתב מאמא למלמד בבית שמש


כלבים בבית שמש מכתב למלמד איחורים ישראל סילברסטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}