י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הזוי: הבעל ניהל 'חיים כפולים' עם 4 זהויות

פרשה מדהימה המורכבת מ"חיים כפולים", "נישואין פרטיים" ו"ארבע זהויות" באה לסיומה בבית הדין הרבני בתל אביב לאור תושייתם של דייני בית הדין • כל הפרטים

רגע מעצר הבעל (יפתח רגב, בטיחות אנוש)
רגע מעצר הבעל (יפתח רגב, בטיחות אנוש)

פרשה מדהימה המורכבת מ"חיים כפולים", "נישואין פרטיים" ו"ארבע זהויות" באה אמש (חמישי) לסיומה בבית הדין הרבני בתל אביב לאור תושייתם של דייני בית הדין.

הסיפור החל לפני כארבע שנים כשהאישה הכירה את הבעל במסגרת עבודתה. לאחר תקופה הוא נעלם במפתיע מחייה כשהוא שב רק לאחר שלוש שנים וטען שנאלץ לעזוב את הארץ בפתאומיות. לאחר תקופה שכנע הבעל את האישה להינשא בנישואין פרטיים, והם ערכו את טקס הנישואין באמצעות רב פרטי שאינו מוכר או מוסמך לערוך נישואין.

לא עבר הרבה זמן וחיי הנישואין עלו על שרטון, במיוחד מאחר שהאישה שילמה את כל הוצאות הבית והבעל לא נשא כלל בעול, כשכל פעם התחמק בתירוצים שונים.

האישה החלה לחשוד ושכרה חוקר פרטי ששב אליה עם תוצאות מדהימות המלמדות כי היא חיה עם בעל המחזיק בשלוש זהויות שונות ובאזרחות אמריקאית בנוסף על האזרחות הישראלית.

כשהבעל הבין שהאישה החלה לחשוד, נעלם מיד מדירתם המשותפת, ולאישה לא נותר אלא לפנות לאגף עגונות בהנהלת בתי הדין שיסייעו לה לאתר את הבעל הנעלם, כשבמקביל הגישה תביעת גירושין בבית הדין הרבני בתל אביב.

ביה"ד הוציא מיד פקודת מעצר למשטרת ישראל בכדי לאתר את הבעל ולהביאו לדיון. באגף העגונות שלחו חוקר פרטי שינסה לעלות על עקבותיו של הבעל. ואכן, לאחר עבודה מאומצת של החוקר, אותר הבעל והוא הובא לדיון בבית הדין הרבני תל אביב, בהרכב בראשות האב"ד הרב שלמה שטסמן. לאחר שהבעל הבין שזהויותיו נחשפו, ניאות לתת גט לאשתו.

אלא שכאן הסיפור קיבל תפנית לא צפויה. לאחר שהדיין הרב שטסמן חשד כי הבעל "בעל שלוש הזהויות" מסתיר מעיני בית הדין עוד מידע חשוב, החל לחקור את הבעל, ואכן, בעיצומו של טקס סידור הגט לאישה, הודה הבעל כי הוא מנהל "חיים כפולים" והוא נשוי לאישה נוספת, גם אליה בנישואין פרטיים.

מנהל בתי הדין הרב שמעון יעקוביצילום: מנהל בתי הדין הרב שמעון יעקובי
מנהל בתי הדין הרב שמעון יעקובי

דיין בית הדין לא אמר נואש, ובאמצעות פקידי בית הדין נוצר קשר עם האישה השנייה, והיא הגיעה מיד אף היא לבית הדין לקבל את הגט שלה, כששתי הנשים מתוודעות לראשונה זו אל זו ליד הבעל "המשותף".

לאחר טקס סידור הגיטין לשתי הנשים, שלח בית הדין את הבעל להפסקה מחוץ לאולם, כדי לנסות ולהיזכר האם לא נשא לו עוד נשים בדרך זו.

מנהל אגף עגונות הרב אליהו מימון שיבח את עבודתו המסורה והמקצועית של החוקר הפרטי, יפתח שגב מחברת "בטיחות אנוש", שבזכות עבודתו היעילה הביא לסיומו הטוב של הסיפור המפתיע.

מנהל בתי הדין הרבניים הרב שמעון יעקבי מסר: "אני משבח את תושייתו של האב"ד הרב שלמה שטסמן שבזכות יוזמתו ועינו החדה נמנע מקרה עגינות כואב, מקרה זה מוכיח את הבעייתיות של נישואין פרטיים האסורים על פי החוק. חשוב שמשטרת ישראל תפעל בתקיפות נגד נישואי ביגמיה ונישואין פרטיים".
נישואין פרטיים גט עגונה חיים כפולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד