כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

קידוש השם: "רוצה לשלם על הגניבה של סבא"

צעיר חרדי החליט לשוב בתשובה על עוון אותו ביצע סבו, והגיע עם מכתב מרגש לבעל חנות ירקות בבני ברק - צפו במכתב, והתרגשו גם אתם

סבא לקח, אני אחזיר. צילום: פלאש90
סבא לקח, אני אחזיר. צילום: פלאש90

 

קידוש ה' מרגש - צעיר חרדי הגיע בתחילת השבוע לחנות הירקות 'אשל יצחק' ברחוב עזרא בבני ברק, ניגש למנהל החנות ונתן לו מעטפה עם 200 שקלים בצירוף מכתב התנצלות, שבו כתב כי סבו המנוח לקח מהחנות לפני כעשור ירקות שהיו מיועדים לצדקה לעניים.

במכתב, שהגיע לידי "בחדרי חרדים", כתב הבחור לבעל החנות כך: "לכבוד מנהל חנות הירקות ברחוב עזרא! לפני קרוב לעשר שנים סבא שלי ז"ל ביקש ממני שאבוא איתו לחנות הירקות שלכם. הייתי אז ילד קטן, ואני זוכר שהוא ניגש למוכר ואמר לו שהוא צריך ירקות בשביל עניים, והמוכר אמר לו שיש בצד ירקות ושיקח משם. הוא לקח משם שלוש שקיות מלאות גזר, והוא לקח את זה לעצמו - ולא לעניים.

"אחר כך שמעתי שהוא עשה את זה לפחות עוד פעם אחת, אני לא יודע לכמה כסף זה הגיע. ואני מצרף 200 ש"ח. ומקווה שתמחל לו בלב שלם, ותאמר בפה מלא: "סלחתי" ותדון אותו לכף זכות, ושאולי באמת הוא היה עני ואולי זה היה קשור לגילו המבוגר". לסיום הוסיף הבחור את מספר הטלפון שלו: "אם זה לא מספיק תוכל להתקשר אלי".

שלומי, מנהל החנות, אומר ל'בחדרי חרדים': "הבחור הגיע אלי בתחילת שבוע בשעת ערב וסיפר לי את כל מה שהיה עם סבא שלו ז"ל. אמרתי לו שזה מחול מלכתחילה והוא הלך לדרכו, אך כעבור שעתיים הגיע שוב, הפעם עם מעטפה שבה היו 200 שקלים ומכתב התנצלות. כמובן שהבעלים של החנות מחל בלב שלם. כל עובדי החנות התרגשו ממש עד בכי".

 



גניבה ירקות סופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד