י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נתניהו ייחקר היום בשלישית; מוזס יגיע גם הוא לחקירה

החקירה צפויה לעסוק בפרשת טובות ההנאה ובמגעים בין ראש הממשלה למו"ל ידיעות אחרונות; נתניהו בפייסבוק: אנשי תקשורת ופוליטיקאים מנסים לבצע הפיכה שלטונית

ראש הממשלה נתניהו, פלאש90
ראש הממשלה נתניהו, פלאש90



ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר היום (שישי) בפעם השלישית במעונו בירושלים בנוגע לשני הפרשות שבהן הוא מערוב - פרשת טובות ההנאה ופרשת המגעים שתועד מנהל עם מו"ל "ידיעות אחרונות" ו-ynet נוני מוזס בנוגע להחלשת "ישראל היום". מוזס נחקר היום שוב במשרדי להב 433.

היום תקף נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו את התקשורת וכתב כי אנשי תקשורת ופוליטיקאים מפעילים לחץ על היועץ המשפטי הממשלה ועל גורמי אכיפת החוק בניסיון לבצע הפיכה. "יצא המרצע מהשק: לחץ של אנשי תקשורת ופוליטיקאים על היועץ המשפטי וגורמי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום בכל מחיר נגד רה"מ נתניהו. זהו ניסיון לבצע הפיכה שלטונית בדרך לא דמוקרטית", כתב ראש הממשלה.

אתמול אמר נתניהו דברים ברוח דומה ב"שעת שאלות" במליאת הכנסת. "כל מי שעיניו בראשו יראה שיש פה ציד, רדיפה וצביעות", הטיח נתניהו בחברי הכנסת. "מהלכים אימים על גורמי אכיפת החוק והמסר ברור: אם אתם לא מגישים כתב אישום נגד נתניהו, אתה לא יועץ משפטי, אתה לא פרקליט מדינה". לטענתו, הגורמים שמאחורי המהלך הזה הם "אבירי שלטון החוק שאתרגו את אריאל שרון. אותם אנשים שהמציאו את ביבי־טורס וסיפרו לציבור על מימון כפול של נסיעות. דברים שלא היו. יש לי חדשות בשבילכם: אני אמשיך להוביל את מדינת ישראל עוד שנים רבות עבור אזרחי ישראל, מדינת ישראל והעם היהודי".

בדיונים פנימיים במערכת אכיפת החוק נשמעים אנשי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), שצוות מצומצם מאנשיה מופקד על חקירות נתניהו, נחרצים באשר לראיות שהעלו החקירות, בעיקר בפרשת טובות ההנאה. לאור זאת, מתחזקת ההערכה שהמשטרה תמליץ בתום החקירה להעמיד את נתניהו לדין. בפרשת נתניהו-מוזס אין מחלוקת לגבי הראיות אך טרם הושגה הסכמה לגבי משמעותן המשפטית.
נתניהו חקירה מוזס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד