י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מסע ההכתרה: ראש ישיבת "קול תורה" עלה לגדולי ישראל

ראש הישיבה החדש של קול תורה עלה יחד עם אביו לביתו של הגר"ח קנייבסקי, ולאחר מכן לבית רבו הגרי"ג אדלשטיין - צפו בתיעוד

מסע ההכתרה: ראש ישיבת "קול תורה" עלה לגדולי ישראל

לאחר שנחשף בשבוע שעבר ב'בחדרי חרדים' לראשונה על מינויו של הגאון רבי שלמה שלזינגר, בנו של ראש הישיבה וחבר מועצת גדולי התורה הגרמ"י שלזינגר, לראש ישיבת 'קול תורה' בבית וגן בירושלים - עלה אמש (חמישי) ראש הישיבה הנבחר יחד עם אביו לבתי גדולי ישראל בבני ברק להתברך לרגל המינוי.

במעונו של הגר"ח קנייבסקי שאל הגרמ"י שלזינגר את הגר"ח מה הדין כשאירע מקרה בישיבה שגנרטור שעובד על אור מועט והאור המרכזי הוא חשמל, האם על תוספת אור צריך לשלוח את הבחורים ללמוד בבתי מדרש סמוכים? הגר"ח ענה כי שוחח על כך עם דודו בעל החזון איש זצ"ל, שפסק שבשעת הדחק אפשר לסמוך על זה. בנו של הגר"ח, הגאון המובהק רבי יצחק שאול קנייבסקי, הוסיף שכאן אפשר לצרף סברא שיש כאן שיקול של ביטול תורה באיכות של 600 בחורים, ואביו הגר"ח הנהן בראשו להסכמה.

לאחר מכן הגיע למעונו של ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין, שם התברך לרגל המינוי החדש. הגרי"ג הביע קורת רוח מרובה מכך שתלמידו רבי שלמה משמש כראש ישיבה. בביקור גם השתתף מנכ"ל הישיבה הרב ישראל ברלין.

בתוך כך ל'בחדרי חרדים' נודע כי המינוי החדש בישיבה התקבל בהצלחה גדולה בקרב בחורי ואברכי הישיבה. שוקי לרר תיעד את הביקורים בבתי גדולי ישראל.





































קול תורה בית וגן הרב שלמה שלזינגר ישיבה מסע הכתרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד