י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אבל באריאל על נהג האוטבוס: "היה איש של תורה ותפילה אנחנו לא מעכלים"

רב הקהילה באריאל סופד בשיחה ל'בחדרי חרדים' את ר' אבישי קרואני ז"ל נהג 'אגד תעבורה' שנהרג הלילה בעת שהאוטובוס בו נהג הידרדר לתהום: "הוא היה איש של תורה ותפילה ששימש גם כחזן, היה קובע עיתים לתורה. אדם ישר ונוח לבריות שלא הזיק לאיש".

ר' אבישי קרואני ז"ל. באדיבות המשפחה
ר' אבישי קרואני ז"ל. באדיבות המשפחה

אחד משני ההרוגים בהידרדרות האוטובוס הלילה סמוך למעלה לבונה הוא הנהג, ר' אבישי קרואני ז"ל תושב העיר אריאל בגיל 37.

בתאונת האוטובוס נהרג כאמור אדם נוסף, צעיר בן 23, ששמו טרם הותר לפרסום. שבעה בני אדם נפצעו, בהם שלושה במצב קשה. צוותי מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבתי החולים.

הרב אבנר בן יוסף רב קהילת 'שבות אריאל' - בישוב אריאל שהמנוח היה ממתפללי בית הכנסת שבראשותו, מספר ל'בחדרי חרדים' "היה אדם טוב איש אוהב תורה ותלמידי חכמים, איש משפחה יקר".

"בפגישה האחרונה שלי איתו היה לו רק דבר אחד לדאוג לבני משפחתו שיוכלו לחיות כמו שצריך. הוא היה איש תורה ותפילה ששימש גם כחזן, היה קובע עיתים לתורה הוא היה אדם ישר ונוח לבריות שלא הזיק לאיש".

"אנחנו לא מעכלים את הטרגדיה, כולם מתאחדים לעזור לשבעה למשפחה ולשבת. גם רעייתו אשת חסד גדולה שעוזרת, זה משפחה של נתינה רבה".

ראש העיר אריאל, אליהו שבירו, אמר עם היוודע הבשורה הקשה "העיר אריאל כולה עם משפחת קרואני שאיבדה את האב, אבישי נהג האוטובוס שהידרדר לתהום. אבישי, בן 37 נשוי לעידית ואב מסור ל-5 ילדים היה איש משפחה למופת. אדם מאיר פנים אשר תרם מזמנו ומרצו לקהילה. יהי זכרו ברוך".

מדובר באוטובוס ממוגן של חברת 'אגד תעבורה', קו 462 שעשה את דרכו מירושלים לאריאל. האוטובוס הידרדר לתהום בעומק של כ-300 מטר

מסע הלוויה היום (שישי) בשעה 14:00 בצהריים בבית העלמין החדש באריאל, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
אבישי קרואני אריאל תאונת אוטבוס אגד צעבורה אבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד