י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הרבי מויז'ניץ: "מבקש שוב שלא לצלם אותי באירועים"

לקראת חודש של שמחות בחצר ויז'ניץ, האדמו"ר ביקש מחסידיו שלא לצלם באירועים

האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: בחדרי חרדים
האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: בחדרי חרדים

חסידות ויז'ניץ תציין החודש, שורה של שמחות עם נישואי נכדי האדמו"ר, החתן הרב חיים מאיר טייטלבוים, מחר יום ראשון ב' שבט והחתן הרב חיים מאיר הגר ביום שלישי, י"ח שבט, והאדמו"ר מזהיר את חסידיו שלא לצלם באירועים. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

השבת התכנסו בקרית ויז'ניץ בבני ברק, אורחים רבים לרגל שבת העלייה לתורה, הראשון שפתח את סדרת ארבעת השבתות שמחה בצל האדמו"ר. שבת אופרוף ושבת שבע ברכות. שבת אופרוף ושבת שבע ברכות.

לקראת השבת הגיע ארצה הרה"צ רבי ברוך טייטלבוים בנו של האדמו"ר מהר"א מסאטמר ואחיינו של האדמו"ר מויז'ניץ, וכן אורחים רבים ונכבדים מקהילת טאהש בקנדה הנמנים על משפחת המחותן הרה"צ רבי יחזקאל לאווי נכד הרבי מטאהש זצ"ל וחתן האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת.

לפני שמחת הפארשפיל שנחוגה בשמחה מרובה ובליווי כלי זמר, אמר האדמו"ר לחסידים, כי הוא מבקש שוב שלא לצלם אותו באירועים הנערכים בחסידות, "זה מזיק לבריאות שלי זה מצער אותי, אני מבקש למסור בכל העולם שלא לצלם אותי".

האדמו"ר גם הזהיר, "אין לאף בחור להתעסק בשום תחום של המצלמות, לא לנגוע בזה, לא פוטו, ולא שום דבר, ובפרט שמעבירים את זה הלאה לעיתונים, שזה נגד רצוני", אמר הרבי.

כאמור, מחר יום ראשון, שמחת החתונה בחסידות ויז'ניץ. החופה תתקיים בשעה 17:00 בצומת הרחובות אהבת שלום - האדמו"ר מווישווא על יד ביתו של האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' זצ"ל.
חסידות ויזניץ תמונות אירועים צילומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד