י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

סעודת שבת ראשונה של הממשל החדש אצל קושנר

משפחת קושנר חנכה את מעונה החדש בוושינגטון, בסעודת שבת ראשונה, אליה הוזמנו אנשי הממשל החדש והרב לוי שם טוב

ג'ראד קושנר, צילום: רויטרס
ג'ראד קושנר, צילום: רויטרס

שבוע לאחר טקס ההשבעה הסוער של הנשיא הנבחר דונאלד טראמפ, חנכה משפחת קושנר את מעונה החדש בוושינגטון, בסעודת שבת ראשונה, אליה הוזמנו אנשי הממשל החדש, כך מדווח ה"דיילי מייל".

בין המוזמנים שנצפו מגיעים לבית משפחת קושנר בליל שבת היו, הופ היקס - מנהל תקשורת אסטרטגית בבית הלבן, וילבר רוס - מנהל מחלקת המסחר, וגם הרב לוי שם טוב.

לדברי האתר, החל משעות הצהרים המוקדמות של יום שישי, רחש הבית פעילות, ואנשי אבטחה בדקו את המשלוחים השונים שזרמו לבית. על פי דיווח נוסף הקייטרינג שהוזמן לא מחזיק בתעודת כשרות.

ביתם החדש של משפחת קושנר, נמצא לא הרחק מבית הכנסת ה"שול" שבראשו עומד הרב לוי שם טוב, ואשר הזוג קושנר הודיע לא מכבר כי בכוונתם להשתייך לחברי קהילתו.

בשבוע שעבר אירח הרב לוי שם טוב את האורחים הדתיים שהגיעו לטקס ההשבעה שהחל ביום שישי, בית הכנסת הודיע עוד בתחילת השבוע על מכירת כרטיסים לתפילות השבת ולארוחת הערב, בחברתו של ג'רארד קושנר ואשתו, שאמורים היו להגיע לתפילת ערבית ולארוחת השבת.

מקור בכיר שהיה בין האורחים שהשתתפו בתפילת השבת, סיפר כי כבר ביום חמישי אזלו הכרטיסים לתפילת השבת.

כלי התקשורת דיווחו על היתר הלכתי מיוחד שקבלה משפחת קושנר, לנסוע בליל שבת מהמלון בו הם התאכסנו, לבית חב"ד. אלא שאכזבה ציפתה לאורחים בבית הכנסת כאשר התברר כי בהמלצת אנשי האבטחה, הם לא יצאו מביתם שכן באזור נערכו באותה עת הפגנות אלימות.

במהלך התפילה נשא הרב שם טוב נאום בו מצא רמז להשבעתו של טראמפ בפרשת השבוע, שבה נאמר "ויקום מלך חדש".

בהמשך נשאל הרב לוי שם טוב על משפחת קושנר, הרב ענה שהקהילה הקטנה והסולידית שבראשותו, מצטיינת בדיסקרטיות, והוא אינו מתראיין בתקשורת בכל הקשור לחברי קהילתו ובכלל זה משפחת קושנר.השבוע כאמור הוזמן הרב לוי שם טוב לסעודת השבת , ולחנוכת הבית בבית החדש של משפחת קושנר בוושינגטון.
וושינגטון קושנר דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד