י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

האדמו"ר אישר להתלונן: הסיפור המלא של תוקף הילדות בבני-ברק

רק בהגשת כתב האישום נודעו הפרטים הכואבים ממקרים חמורים בהם נאשם בן ה-17 מירושלים הלומד בבני-ברק. את רוב הפרטים חסכנו משום הרחק מן הכיעור, אך את 'ובערת הרע מקרבך' אנו ב'בחדרי חרדים' ממשיכים לקיים

תמונת אילוסטרציה פלאש 90. למצולם אין קשר לכתבה זו
תמונת אילוסטרציה פלאש 90. למצולם אין קשר לכתבה זו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: לאחר הוראת חבר מועצת גדולי התורה להגיש תלונה במשטרה, כתב אישום הוגש בהליך מהיר נגד תלמיד ישיבה מוכרת בבני ברק.

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה הצהריים (א') כתב אישום לבית משפט השלום לנוער בעיר, נגד תלמיד ישיבה בבני ברק, בן 17 תושב ירושלים, בגין שתי עבירות של מעשה חמור בילדות בנות 12 בבני ברק.

בשבוע שעבר פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי בעקבות הוראתו של אדמו"ר, חבר מועצת גדולי התורה, וכן דיין חשוב, הוגשה תלונה למשטרת מרחב דן נגד תלמיד ישיבה בעיר שביצע מעשה חמור בקטינות, זאת לאחר שהובאו לידיעתם ראיות שאותו אחד ממשיך במעלליו. ביום ראשון בשבוע שעבר הוא נעצר וכאמור היום הוגש נגדו כתב אישום של שתי תקיפות שביצע בילדות תושבות העיר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חגי בנימין, ב-23.2.16 בשעות הצהריים צעדה בת 12, לכיוון בית סבתה בבני ברק. בהגיעה לבניין, וכאשר עלתה במדרגות, ארב לה הנאשם וביקש ממנה באמתלאות שונות שתתלווה אליו. הקטינה נענתה בחיוב. אז, ביצע הנאשם מעשה חמור ואסור תוך שהקטינה מבקשת ממנו שיאפשר לה ללכת.

על פי האישום השני, ב-19.7.16 בשעות אחר הצהריים, צעדה המתלוננת, גם היא בת 12, ברחוב בבני ברק. במעמד זה, ארב הנאשם לקטינה, פיתח עמה שיחה תמימה וביקש מהקטינה שתתקרב, אז ביצע בה מעשה חמור ואסור. רק למשמע עוברים ושבים, נבהל הנאשם והחל לצעוד לכיוון אחר. במחסן סמוך, ביצע שוב מעשה אסור.

משהבחינה הקטינה באדם אחר בקרבת מקום, ציינה זאת בפני הנאשם. בתגובה נבהל והחל לעזוב את המקום. הקטינה, אשר החלה אף היא לעזוב את המקום, הבחינה בקרוב משפחתה שחלף באקראי במקום ופרצה בבכי, תוך שהיא מצביעה לכיוון הנאשם אשר החל לברוח. בתגובה, קרוב המשפחה של הקטינה החל לרדוף אחר הנאשם הנמלט, עד אשר לכדו בקרבת מקום. הוא הזעיק את המשטרה והעביר את הנאשם לידיהם.

כפי שפורסם בשבוע שעבר בפרסום ראשון ב'בחדרי', בתקיפה הראשונה נתפס הנער על חם בשעת מעשה. הוא נעצר, אך הורי הילדה סירבו להתלונן. מאז, תלמיד הישיבה תקף ילדות נוספות והדבר נודע לארגון 'השומרים' בעיר. "הילדה שהותקפה הייתה בטראומה באותה התקופה והיה קשה לגבות ממנה עדות, מעבר למכשול שההורים התנגדו" אמר אחד מבכירי ארגון השומרים ל'בחדרי חרדים'.

לאחר שנודע על תקיפות נוספות, ראשי 'השומרים' פנו שוב להורים, אך אלה עמדו בסירובם. אנשי הארגון לא התייאשו ופנו לאחד מגדולי האדמו"רים, חבר מועצת גדולי התורה, שאב הילדה נמנה על חסידיו, והביאו לידיעתו את פרטי המקרה. האדמו"ר הפנה אותם לדיין חשוב מבכירי הרבנים באותה החסידות, שיקבל את ההחלטה בעניין. אב הילדה שהותקפה וראשי השומרים הגיעו לדיין והציגו בפניו את סיפור המקרה, תוך שהם מציינים בפניו כי החשוד ממשיך על פי החשד במעלליו.

"לאחר שהדיין שמע על כך הוא הורה לאב הילדה להגיש תלונה במחלק הנוער של משטרת מרחב דן, ובעקבות כך הילדה גם מסרה עדות על מקרה התקיפה החמור" אמר הבכיר ב'השומרים' בשיחה ל'בחדרי'.
תוקף הילדות ובערת הרע מקרבך כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד