י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מצמרר ומחזק: בנה נחמן נרצח, הבן נתן ניצל בנס, האמא מדברת "הרחמים של הקב"ה"

ביציאה מבית החולים עם בנה נתן, אמרה אמו של נחמן עתיה ז"ל: "מודה לה' שהציל אותו ובצער גדול על אחיו שנרצח" • "תאהבו את הילדים שלכם"

מצמרר ומחזק: בנה נחמן נרצח, הבן נתן ניצל בנס, האמא מדברת "הרחמים של הקב"ה"
הקבר הטרי של נחמן ז"ל. צילום: נפתלי טרבלסי



בשעה האחרונה השתחרר מבית החולים, נתן עתיה, אחיו של נחמן ז"ל, שנרצח בשבת האחרונה על ידי שכנו. נתן ניצל וברח מחלון הבית, וסיפר מאוחר יותר כי העמיד פני מת.

ביציאה מבית החולים, אמרה אמו, אורה: "אין לי היכרות עם הרוצח, רק לילדים היתה איתו היכרות. הוא אהב אותם מאוד והזמין אותם הרבה פעמים לבית".

על בנה שנרצח נחמן, הוסיפה: "אין דברים כאלה בדור. ילד טוב שישאר צדיק לנצח, עכשיו הוא בידיים טובות. ה' מחבק אותו. נחמן זכה לסיים את ספר התהלים. השבת התחיל איתי את שיר השירים ולא סיים. יסיים למעלה עם כל מלאכי השרת. לא חטא ולא יחטא לעולם".

האם עם הילד הפצוע נתן. צילום: בית החולים רמב"םצילום: האם עם הילד הפצוע נתן. צילום: בית החולים רמב"ם
האם עם הילד הפצוע נתן. צילום: בית החולים רמב"ם

"אחיו מודה לה' שהציל אותו ובצער גדול על אחיו שנרצח. ברוך השם הוא משתחרר עכשיו עם כמה תפרים בודדים. נקווה שה' ירפא לו את הנפש".

"לסיכום אמרה: "אנחנו לא יכולים להבין את הרחמים של הקב"ה, קודם כל נבין את ההנהגה שלו. מקבלים באהבה ה' עושה הכל לטובה. תאהבו את הילדים שלכם, תעריכו ותשקיעו בתכלית. תתמקדו בתכלית כדי להבין למה באנו לעולם הזה. להבין שאנחנו בעולם זמני".

כפי שדווח הבוקר (ראשון) ב'בחדרי חרדים', המשטרה ויתרה על נתיחת גופתו של נחמן ז"ל בן ה-11. מסע ההלוויה יתקיים בשעה 15:00. בהלוויה צפויים להשתתף חסידי ברסלב רבים ומכרי המשפחה.
מגדל נתן עתיה הלוויה נחמן עתיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד