כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

צפו: דובר בית הגראי"ל ל'בחדרי': "מצבו של מרן יציב, אך חוששים מהחמרה"

"כשאנחנו רואים שהגר"ח קנייבסקי והגר"ג אדלשטיין אומרים לעצור את הלימודים בישיבות ולהגיד תהילים אנחנו בטוחים שהתפילות עושות בשמיים את הדברים הנכונים למען בריאות ראש הישיבה ואנחנו כבר רואים עכשיו את התוצאות" • צפו

קובי רוזנשטיין
קובי רוזנשטיין

 

לקיים בנו חכמי ישראל: הלילה (מוצ"ש) אושפז מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בבית החולים "מעייני הישועה" לאחר שסבל ממצוקה נשימתית. בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אמר מנהל בית החולים: "הרב אושפז בשל חום גבוה ואנחנו מחפשים את הסיבה. קיימנו את כל הבדיקות הנצרכות. מצבו של הרב יציב לגמרי, שום דבר דרמטי. לא החמיר ולא הוקל".

הפרופ' הוסיף: "הרב לא מורדם ולא מונשם, הוא בהכרה מלאה. אין שינוי במצב, אין הידרדרות. אין צפי להרדמה נכון לעכשיו". יחד עם זאת, מדגיש פרופסור רביד בהתייחס לגילו של הרב "אנחנו לא יודעים מה יילד יום".

בשיחה עם "בחדרי חרדים" אומר קובי רוזנשטיין, דובר בית ראש הישיבה: "מרן ראש הישיבה אושפז אתמול בצאת השבת לאחר שסבל ממצוקה נשימתית חריפה. ראש הישיבה עדיין סובל ממצוקה נשימתית. צריכים להתפלל לקב"ה שישלח רפואה שלמה לרבינו - רבי אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא, לרפואה שלמה".

לדבריו, "מצבו של ראש הישיבה יציב, הוא בהכרה ונושם בכוחות עצמו, אבל אנחנו מפחדים שהמצב יחמיר. כעת המצב יציב, אבל צריך להתפלל הרבה שהקב"ה ישלח לו רפואה שלמה".



רוזנשטיין הוסיף, "הנסיבות בגינן מרן אושפז הן מצוקה נשימתית חריפה, ממנה סבל במהלך השבת. לאחר התייעצות עם רופאו, פרופ' אברהם ויינברגר, הוא החליט שכדאי שראש הישיבה יהיה בבית החולים וזה מה שנעשה".

אנחנו רואים שראש הממשלה, הנשיא ופוליטיקאים מכל קצוות הקשת הפוליטית מאחלים רפואה שלמה לראש הישיבה. איך אתה רואה את הקשר הזה עם הציבור החרדי?

"גדולי ישראל קוראים להתפלל על חייו של מרן ראש הישיבה. כשאנחנו רואים שמרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי אומר לעצור את הלימוד בישיבות ולהגיד תהילים ומרן ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי גרשון אדלשטיין שאומר לעצור את הלימודים וכל הישיבות בעולם עוצרים את הלימודים כדי להתפלל לרפואת מרן ראש הישיבה, אנחנו בטוחים שהתפילות עושות בשמיים את הדברים הנכונים למען בריאות ראש הישיבה ואנחנו כבר רואים עכשיו את התוצאות".

לגבי תפקודו של ראש הישיבה והאם הוא הניח תפילין הבוקר והתפלל במניין, השיב רוזנשטיין: "ביום שישי בבוקר ראש הישיבה היה סנדק בברית לנין בביתו. הוא התפלל את תפילות השבת ועלה לתורה בתפילת מנחה, ברוך השם. ביחד עם כל עם ישראל אנחנו מתפללים להחלמתו".

הרב שטיינמן קובי רוזנשטיין אישפוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד