י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הכירו: קניות באינטרנט בעולם - בעברית

"את צ'יפי הכרתי ביום שבו התייאשתי מלגלגל סושי בבית. הפרפקציוניזם שלי לא הסתדר עם הצורות השונות שכל רול יצא. אז ישבתי מול גוגל וחיפשתי דרכים יצירתיות להתמקצע בנושא, והגעתי לצ'יפי, אתר קניות מחו"ל – בעברית. שם ראיתי כלי פלא" • הכירו את האתר שהופך את הקנייה הבינלאומית באינטרנט - לחוויה

הכירו: קניות באינטרנט בעולם - בעברית

את צ'יפי הכרתי ביום שבו התייאשתי מלגלגל סושי בבית. הפרפקציוניזם שלי לא הסתדר עם הצורות השונות שכל רול יצא. אז ישבתי מול גוגל וחיפשתי דרכים יצירתיות להתמקצע בנושא, והגעתי לצ'יפי, אתר קניות מחו"ל – בעברית. שם ראיתי כלי פלא שעושה את מלאכת הסושי כל כך פשוטה, והמחיר היה מצחיק. 24 שקלים...

אם כבר הגעתי לאתר – הסקרנות לא נתנה לי לעזוב כל כך מהר. עולם קסום של עליאקספרס התגלה לנגד עיניי – בעברית! גם אי ביי ואמאזון בצורה כל כך אמיתית, הרגשתי כאילו הגעתי לגן עדן. שוטטתי ברחבי האתר ומצאתי כל קטגוריה כשהיא מופיעה בצורה ברורה, בשפה שאני קוראת, מדהים.

עד היום מיעטתי להזמין דרך האינטרנט מהסיבה היחידה, שהשעות ששרפתי על חיפוש ותרגום, על מיקוחים וויכוחים בשפת חרשים, עשתה אותי כל כך עצבנית – שלא היה שווה את החיסכון. אני יודעת שיש מאות קבוצות של סיוע בנושא, אבל הזמן שלי חשוב לי יותר. ומה יותר טוב ממשהו שמנגיש לי את הכל בצורה הישירה ביותר, בלי לחפש במאה קבוצות פייסבוק שונות ולהזיע?

ובכל זאת, כישראלית, הייתי חייבת לברר שאין פה שום עוקץ. למה שאתר ישראלי יביא אלי את חו"ל בצורה כל כך מושלמת? אז איתרתי את הבעלים, יוסי טוהר יחיד מנכ"ל החברה והיזם, איש שיחה זורם וקולח שענה לי על כל השאלות שרציתי לדעת.

למה לי לקנות דרך צ'יפי, אם אני יכולה לקנות ישירות בכל אתר וחברה?

"בגדול כמובן את יכולה", הוא מחייך, מעבר לקו. "אבל יש כל כך הרבה אנשים שאין להם כרטיס בינלאומי,ומכשול השפה פשוט מייאש אותם עד שהם פשוט מוותרים על העולם המדהים הזה. אנחנו הבאנו את צ'יפי כאתר שמטרתו להנגיש לכל קונה וקונה את העולם הזר הזה של המכירות בחו"ל, בצורה הנוחה והיעילה ביותר – אנחנו למעשי נותנים שירות.

"וכמובן, לא רק עניין התשלום – מה קורה כשאת יושבת לחפש באמאזון, איביי או עליאקספרס ומסתבכת עם תרגום, עם שיחה של מכירה, החלפה או החזרה של מוצר? לפעמים מאבדים את הקניה רק בגלל בעיות תקשורת – אנחנו בצ'יפי עושים עבורכם את העבודה מול המוכר – לכם נותר רק להזמין ולהשאיר לנו את כאבי הראש מול המוכרים.

חשוב להדגיש שאנחנו כפופים לחוקי האתר הספציפי בו קניתם. אם מדיניות הדיווח על אי הגעת מוצר היא 60 יום – לא נוכל לעזור לכם אחרי 71 יום...."

אתם לא מתנדבים לעזור לי לקנות באינטרנט – אז איך בכל זאת השירות עובד?

נכון, אנחנו לא מתנדבים, כולנו צריכים להתפרנס, וגם בצ'יפי, הרעיון הוא לתת שירות – והלקוח משלם עליו. המחירים שמופיעים באתר, מופיעים אחרי מחיר עם תוספת עמלה (שמשתנה בהתאם למחיר המוצר) וכך אנחנו למעשה מרוויחים את החלק שלנו. אם יש הבדל של כמה שקלים בין אותו מוצר שמופיע אצלנו או באיביי למשל – ההסבר לכך הוא ההפרש שנלקח כעמלה על השירות שאנחנו נותנים. ועדיין, כמובן יש להדגיש, המחירים הם זולים מאוד.

למעשה, מהרגע שהלקוח ביצע רכישה, הוא לא צריך לעשות שום דבר מול המוכר, דברים שפעמים רבות מסתיימים בעוגמת נפש. אנחנו נותני השירות ואצלנו מתרכזות הבעיות, הטענות, השאלות והדרישות. יש אנשים ששווה להם לשלם עוד כמה שקלים וליהנות מחוויית קניה בעברית, עם אמצעי תשלום נוח ועם הידיעה הברורה שיש כביכול "אבא" לקניה שלהם.

מה הכוח הכי חזק של צ'יפי מול מוכרים – שאין ללקוח פרטי?

"במרוצת השנים אתר צ'יפי צבר כח קניה גדול ומוכח, ואנחנו עובדים מול כל הספקים והמוכרים – ומוכר כבר לכולם. הם יודעים מי אנחנו ומה אנחנו עושים ועובדים בקשר רצוף. כשלקוח בישראל מדווח לנו על תקלה ואנחנו פונים למוכר עם הבעיה – הוא לא יתחמק מאיתנו או יתן תשובות מתחמקות כי הוא מכיר את הכוח שלנו. מה שאין כך כשמדובר בלקוח פרטי, שאז המשא ומתן עם המוכר יכול להיגרר ולהימשך, לעתים ללא תוצאות. מי שקונה בצ'יפי יכול להיות רגוע מאוד בכל הנוגע לקניה שלו, לחסוך כסף וכמובן, הרבה זמן ועוגמות נפש מיותרות.

לכניסה לאתר צי'פי>>
קניות באינטרנט צ'יפי איביי אליאקספרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד