ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

צפו; MBD פונה ללב שלכם: אל תפיצו שירים

לאחר שהשיר 'הנני רופא לך' הופץ ברשת ללא אישורו של הזמר מרדכי בן דוד, פונה היום גדול הזמר החסידי בסרטון אישי לציבור ומבקש: "אל תפיצו את השיר" • מלב אל לב

צפו; MBD פונה ללב שלכם: אל תפיצו שירים
.

לאחר שהשיר 'הנני רופא לך' הופץ ברשת ללא אישורו של הזמר מרדכי בן דוד, פונה היום גדול הזמר החסידי בסרטון אישי לציבור ומבקש: "אל תפיצו את השיר".

"שלום חברים", פותח בן דוד את הסרטון הביתי כשהוא יושב בביתו בסמוך לפסנתר הכנף האישי שלו. "תתארו לכם שמישהו פרץ לבית שלי, גנב, ובמקום השכנים יבואו לעזור לי - הם הולכים ועוזרים לגנב, להפיץ את השיר שגנבו".

"כל אחד נהיה 'מחותן', אחד שולח לשני, לכל האתרים, לכל קבוצות ה'וואטס אפ' - לא בסדר. תתארכו לכם אם מישהו היה נכנס אליכם הביתה וגונב ממכם איזה דבר, וכל השכנים חוגגים. איזה יופי, ממש יפה מאד".

"זו לא הדרך, אומר MBD למצלמה כשהוא מנופף באצבעו. "לא הדרך שלנו, לא עושים דברים כאלה, לא יפה. מקווה שתתקנו את מה שעשיתם, אף על פי שאת העובדה הזו אי אפשר לתקן, אבל להבא תדעו לכם", חותם בן דוד, "שמי ששולח לכם שיר, במיוחד שזה לא הופץ וזה לא גמור, זה ממש עוול שאין כדוגמתו".



כזכור, היום פורסם ב'בחדרי חרדים' כי השיר 'הנני רופא לך', אחד מהשירים באלבומו החדש של מרדכי בן דוד הנמצא בשלבי הכנה אחרונים, דלף לו לרשת, למורת רוחו של הזמר.

בראיון לאתר 'בחדרי חרדים' זעם מב"ד על ההדלפה. "זו גניבה. השיר הוקלט ביום חמישי האחרון, ועדיין לא מוכן לגמרי. מה שדלף זו הסקיצה של השיר, וזה פוגע בי ברמה המקצועית. מי שעשה את זה הוא רשע, ועשה לי נזק בלתי הפיך".

"אני לא מצליח להבין את הדבר הזה. זה חומר פרטי. זה שייך לי ורק לי. מי התיר לאותו אחד ללכת ולהוציא את זה? אני מאמין שהוא עשה את זה מטיפשות ולא מרוע - שלח לחבר שלו ואמר לו שלא יוציא, והחבר שלח הלאה וכו'. בשורה התחתונה זה פגע בי בצורה שאין דרך חזרה. מעוות לא יוכל לתקון".

לשאלת 'בחדרי חרדים' אם יש לו השערה מי עומד מאחורי המעשה, אמר בן דוד כי "יש רק שלושה אנשים שיכולים היו לעשות את זה, ואין לי ספק שאחד מהם הוא זה שעשה את העוול הזה. אני מתכוון למצוא מי מבין השלושה הדליף, ושכרתי לשם כך חוקר פרטי. לא מן הנמנע שאדרוש משלושתם ללכת להיבדק במכונת אמת".

בן דוד מבטיח כי מי שעשה את זה לא ייצא נקי: "אני מתכוון לתבוע אותו בבית משפט. קיבלתי אישור מהדיין הגאון הרב מנחם מנדל שפרן ללכת לערכאות. כשיש גניבה הולכים למשטרה, וזה מה שאני עושה".
הנני רופא לך מרדכי בן דוד הדלפה שיר סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד