ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

"אין שיפור במצבו של ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, להמשיך ולהתפלל"

מעל ליממה מאז אושפז בבית החולים ומצבו של ראש הישיבה ממשיך להיות קשה; הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים מעייני הישועה כשכל העת סובבים רופאים ובני משפחה את מיטת חוליו • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים מבית החולים

הגראי"ל שטיינמן. צילום: שוקי לרר
הגראי"ל שטיינמן. צילום: שוקי לרר

לקיים בנו חכמי ישראל - עולם התורה מתלכד לבקוע שערי שמים לרפואת הגראי"ל שטיינמן, המאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים מעייני הישועה מאז מוצאי שבת.

במהלך הלילה (ב') התייצבו המדדים מעט, אך אין בכך שיפור משמעותי במצבו של ראש הישיבה. בסביבתו של הגראי"ל אומרים הבוקר כי מצבו עדיין קשה, וכי עדיין לא חל השיפור המיוחל במצבו. הם קוראים לעם ישראל כולו להמשיך ולהעתיר לרפואתו של ראש הישיבה.

בהוראת הגר"ח קניבסקי בהיכלי הישיבות העתירו בתפילה ובתחנונים לרפואתו אמש. בנוסף, עצרות תפילה מרכזיות התקיימו בכותל המערבי, ובבית הכנסת לדרמן בבני ברק בהשתתפות הגר"ג אדלשטיין, וכן בהיכלי התורה והתפילה המרכזיים בכל רחבי הארץ והתפוצות.

בעצרת התפילה המרכזית שהתקיימה אמש בלדרמן, השתתפו ונשאו דברי התעוררות הגר"א פילץ ראש ישיבת תפרח, הגרש"י בורשטיין, הגרא"י קוק, הגרמ"א ברוורמן, לצד ראשי ישיבות ומרביצי תורה ויראה. הרב אידלשטין עורר את קהל ההמונים ואמר "ותשובה ותפילה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה, ולכן כל חיזוק שיכולים להתחזק, זה תשובה. החיזוק הטוב זה למוד המוסר ואפילו רק כמה רגעים זה כבר תשובה. תפילה זו כל בקשה ואפילו בלב שאינו כדיבור, מעורר רחמי שמים. צדקה כל אחד יכול לתת וזכות היא לרפואת רבנו אהרן יהודה לייב בן ביטל פיגה לרפו"ש".

הגרש"י בורנשטיין זעק - "רבינו הגדול, שכל עם ישראל נשען עליו, שהוא 'אוהב התורה הגדול', בוודאי אפשר לבקש 'תורה הקדושה התחנני בבקשה'!". הגר"א פילץ עורר - "צריך שיחלה עליו, אנחנו צריכים לדעת שאנו מתפללים על רבנו הגדול שכל עולם התורה זקוק לו. הקב"ה לפעמים מביא דברים כאלו כדי שכל אחד ואחד יתחזק". לצד זאת התקיימו כאמור עשרות עצרות בכל רחבי הארץ, בהם נשאו ההמונים תפילה לשלומו של ראש הישיבה.

הציבור נקרא להמשיך ולעורר רחמי שמים לרפואתו השלמה והמהירה של ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה ליב בן גיטל פיגא שטינמן שליט"א, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.
הרב שטיינמן בית חולים ראש הישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד