י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

דרעי: אנחנו לא הולכים לבחירות, יש לנו שנתיים

"למרות כל הדיבורים מסביב לראש הממשלה, אנו לא הולכים לבחירות", אמר דרעי, "התקציב הממשלתי עבר ויש לנו שנתיים נוספות של המשך עשייה עד הבחירות לרשויות המקומיות"

הכינוס אתמול
הכינוס אתמול

בכינוס מיוחד של פורום סגני ראשי ערים של ש״ס שהתקיים אתמול (ראשון) בירושלים השתתפו בכירי התנועה ובראשם היו״ר שר הפנים אריה דרעי, שר הדתות דוד אזולאי, הח״כים, המנכ״ל חיים ביטון ונציגי ש״ס ברשויות המקומיות. את הכינוס אירח יו״ר ש״ס בירושלים וסגר״ע צביקה כהן.

דרעי פתח את הכינוס באמירת פרקי תהילים לרפואת הגראי״ל שטיינמן. בדברי הפתיחה עמד דרעי על העניינים הבוערים על סדר היום, כמו המאבק על שמירת השבת ושמירת הכותל המערבי.

דרעי שיבח את נציגי ש״ס על הפעילות השוטפת, ואת ארגון אירועי חג החנוכה וביקש מהם להמשיך לעבוד בכל הכח: ״אנו ממשיכים בעבודה כרגיל, למרות כל הדיבורים מסביב לראש הממשלה אנו לא הולכים לבחירות. ב״ה התקציב הממשלתי עבר ויש לנו שנתיים נוספות של המשך עשייה עד הבחירות לרשויות המקומיות. כמו כן השר דיבר בחשיבות ועידת ש״ס השנתית שתיערך בעוד שבועיים במלון רמדה, וביקש מהנציגים לשריין את מקומם. השר שיבח את הנציגים ברשויות ואמר כי רואים שיש "רוח של תנופת עשיה בכל הארץ".

השר סיפר לנציגים שיש כבר תכנית ממוקדת של ״לשכת השר יורדת לשטח״ עד חג הפסח, כל שבוע בעיר אחרת. וצוות הלשכה בניהולו של מנהל פניות הציבור שמואל יוסף לסרי יגיע בעז״ה לכל עיר וישוב ברחבי הארץ כחלק מהמשך הפעילות בנושא פניות הציבור. לאחר מכן נערך פאנל שבו הנציגים העלו ליו״ר התנועה ולחברי הכנסת רעיונות ודרישות שונות מהשטח לפתרון בעיות.

לסיום השר הזמין את כל חברי התנועה להשתתף היום בהילולת הצדיק סידנא בבא סאלי זיע״א בנתיבות, ובהנחת אבן הפינה למרכז מורשת ע״ש הצדיק במימון משרד הנגב.
אריה דרעי בחירות נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד