י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הטוויטר סוער בעקבות הציוץ של נתניהו

ראש הממשלה בחר לתמוך בהודעתו של טראמפ לגבי החומה מול מקסיקו, וגרר אחריו את הטוויטר מכל העולם • וגם: מה ההבדל בין החשבונות השונים של הנשיא טראמפ?

רויטרס
רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ בחשבון הטוויטר שלו ציוץ שמחזק את הודעתו של נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ על בניית החומה בגבול עם מקסיקו, ותגובות העוקבים לא אחרו לבוא - בעיקר כאלה של עוקבים מחו"ל.

לצד קללות ונאצות שנתניהו רגיל לקבל מעוקבים מהעולם, היו גם תגובות מעניינות. עוקבת מניו יורק כתבה כי: "המהגרים ממקסיקו לא פושעים, תתבייש לך", עוקב מירדן הוסיף: "החומה היא גזענות נטו, אין שום קשר לטרור". עוקב מלוס אנג'לס הציע: "טראמפ נאם על השואה בלי להזכיר את היהודים, תתעסק בזה ולא בעניינים של מדינה זרה"

עוקב מאטלנטה אמר כי: "ביבי אתה גרמת לישראל להיות מדינת אפרטהייד, תתבייש", עוקב ממקסיקו טען בתוקף: "חשבת מה יכול לגרום הציוץ הזה ל-60000 היהודים שחיים במקסיקו?". עוקב משיקגו הצהיר כי "כל החומות בתנ"ך נפלו, תתכונן", ועוקב מטקסס סיכם: "אף אחד לא שאל אותך".

עוקבת מניו יורק כתבה לראש הממשלה - "אתה צריך להתבייש בתור אחד שמנהיג מדינה שסבלה בשואה כי לא הכניסו פליטים יהודים למדינות אחרות", זאת לצד עוקב יהודי מאסיה שסיפר לנתניהו - "אתה גורם לי בושה בלהיות יהודי". עוקב מלוס אנג'לס תהה - "האם הפלסטינים שילמו על החומה?, למה שהמקסיקנים ישלמו?", עוקבת מברוקלין האירה פן אחר ואמרה "תמשיך לדאוג ליתומים מסוריה מלדחוף את האף שלך בחומה זרה". מי שהיה נחרץ היה עוקב מפילדלפיה, שכתב: "את החומה שבנית ארה"ב שילמה, אל תתערב"

ישנם עוד אלפי תגובות, בעוד חלק מהמגיבים מתנצחים בינם לבין עצמם על הציוץ השנוי במחלוקת הזה. הדבר הנוסף המעניין שלנתניהו נוספו עוד 1000 עוקבים תוך שעה, כשטראמפ צייץ מחדש את הציוץ של נתניהו. יש לציין שטראמפ צייץ את נתניהו מהחשבון של בית הנשיא ולא מחשבונו הפרטי, שנחשב יותר יוקרתי, בעיקר כי מספר העוקבים שם כמעט כפול מהחשבון של בית הנשיא.
טראמפ נתניהו מקסיקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד