ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

פרסום ראשון • אש ביהדות התורה: סגן השר פרוש וח"כי דגל התורה נגד השר ליצמן

סגן שר החינוך החליט להצטרף למכתבם של ח"כי 'דגל התורה' המיועד ליו"ר ועדת חינוך ח"כ מרגי, ובו הם מבקשים לדחות את ההחלטה על תקנות המזון, נגדה הגיש ח"כ אשר התנגדות • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים, וגם: מה הוסיף פרוש בכתב ידו?

פרסום ראשון • אש ביהדות התורה: סגן השר פרוש וח"כי דגל התורה נגד השר ליצמן
פלאש90

סערת תקנות המזון שנחשפה ב"בחדרי חרדים": מחלוקת חריפה קורעת את סיעת 'יהדות התורה' סביב אישור התקנות שאמורות לעלות לדיון היום (שני) בוועדת החינוך בכנסת.

"בחדרי חרדים" חושף כי סגן שר החינוך מאיר פרוש הצטרף במפתיע לחתימתם של חברי הכנסת של 'דגל התורה' משה גפני, יעקב אשר ואורי מקלב, נגד דעתו של שר הבריאות יעקב ליצמן.

פרוש הוסיף בכתב ידו בשולי מכתבם של חברי 'דגל התורה' ליו"ר הועדה מרגי כי "כבר כתבתי אתמול למנכ"לית משרד החינוך לדחות את הדיון בו מבקשים לאשר את התקנות הנ"ל בעוד 30 יום, כדי לנסות ולהגיע להסדר עם אותם מנהלי מוסדות החינוך שמוצאים את עצמם נפגעים מיישום התקנות הנ"ל".

כזכור, הבוקר חשף "בחדרי חרדים" כי "איגוד מנהלי הישיבות" שמוביל את המאבק - בטענה כי התקנות ייפגעו בהורי תלמידי הישיבות, גייס את שירותיו של עו"ד אורי קידר ואת משרדו, שפתח חזית משפטית במאבק שמפלג את המפלגות החרדיות, לאחר ששר הבריאות יעקב ליצמן הבהיר וכפי שנחשף ב"בחדרי חרדים" כי הוא בעד התקנות, וכי הוא סבור ש"גם ילדי המוסדות החרדים יאכלו אוכל בריא".

במכתב, שנחשף לראשונה כאן ב"בחדרי חרדים", דורשים עו"ד אורי קידר וסמדר טל טביביאן באופן "בהול" - מהשרים נפתלי בנט ויעקב ליצמן ומיו"ר הועדה ח"כ יעקב מרגי שלא לקיים היום את ההצבעה, ולא לאשר את התקנות החדשות שלטענתם "החלת התקנות ללא התאמתן לסיטואציה הייחודית של המוסדות, עלולה לגרום עוול ממשי לתלמידי הישיבות הקטנות".

המכתב ועליו התוספת בכתב ידו של פרוש:


פרוש דגל התורה ליצמן תקנות המזון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד