כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מצבו המעודכן של מרן: טיפול עבר בהצלחה, הרב פירר צורף לצוות

לאחר שבשעות הבוקר נערכה התייעצות של רופאי היחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי מעייני הישועה בבני ברק עבר מרן הגראי"ל שטיינמן טיפול רפואי שהוכתר בהצלחה • מקורבו של מרן הגראיל ל"בחדרי חרדים": "ברוך השם יש שיפור ניכר"

הגראי"ל שטיינמן. צילום ארכיון: שוקי לרר
הגראי"ל שטיינמן. צילום ארכיון: שוקי לרר

לאחר שבשעות הבוקר נערכה התייעצות של רופאי היחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי מעייני הישועה בבני ברק, עבר מרן הגראי"ל שטיינמן טיפול רפואי שהוכתר בהצלחה.

קובי רוזנשטיין דובר בית הגראי"ל מסר ל"בחדרי חרדים" כי יש שיפור ניכר במצבו של הגראי"ל בעקבות הטיפול. רוזנשטיין הוסיף כי ההתייעצות הרפואית נעשתה בראשותו של פרופ' אליהו פטריק סורקין יחד עם רופאו האישי פרופ' אברהם וינברגר והעסקן הרפואי אלימלך פירר אז הוחלט על טיפול רפואי להקלת המצוקה הנשמתית ממנה סבל מרן בימים האחרונים.

רוזנשטיין מוסיף כי הטיפול הרפואי התקיים לאחר התייעצות והסכמתו של מרן ראש הישיבה שליט"א, והטיפול הרפואי עבר ב"ה בהצלחה. ומרן בהכרה מלאה.

לדבריו הרופאים מקווים שבסייעתא דשמיא מרן יחלים בקרוב ויוכל לשוב לביתו ולאיתנו במהרה.

ל'בחדרי' נודע כי הטיפול שייקל על סדירות הנשימה, אינו חיבור למכשירי הנשמה, אלא פעולה כירורגית. הפעולה שכאמור הסתיימה בהצלחה, הביאה ל"שיפור ניכר" בנשימה, "המצוקה הנשימתית הוקלה" - וזו בהחלט בשורה טובה.

יחד עם זאת ראש הישיבה עדיין זקוק לרמי שמיים מרובים, על אף שינוי המגמה לטובה לא מדברים עדיין על שיחרור מבית החולים, יש תהליך נוסף של כמה ימים לפחות עד לשחרור אפשרי מבית החולים, בחסדי שמיים.

במקביל לתפילה הנערכת הערב (שני) באתרא קדישא מירון בהוראת הגר"ח קנייבסקי בראשות גדולי ישראל, תיערך הערב בשעה 23:15 עצרת תפילה בציון מרן בעל ה'חזון איש' זצ"ל ובו למעלה ממנין ראשי ישיבות שיעתירו לרפואתו של הגראי"ל מי שיכנס את ראשי הישיבות הוא הגאון רבי שמואל יעקב בורנשטיין ראש ישיבת 'קרית מלך', ראשי הישיבות שצפויים להשתתף הם: הגר"ב ויסבקר, הגר"י רוזן, הגר"ח פיינשטיין, הגרח"פ ברמן, הגר"ב בפנחסי, הגרמ"ב זילברברג והגרח"י יעקובוביץ.

מצבו של מרן עדיין קשה והציבור נקרא להמשיך ולהרבות בתפילה לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.
הרב שטיינמן מצוקת נשמתית אלימלך פירר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד