ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

נתן עתיה: התפללו למען אחי שנרצח • צפו

נתן עתיה, הילד שנפצע באסון המחריד במגדל, בו נרצחו אם, שני ילדיה ונחמן עתיה ז"ל, השתחרר מבית החולים וכעת הוא מוקף במשפחתו. נתן ביקש מהציבור: "התפללו לעילוי נשמת אחי" • צפו

נתן עתיה (ערוץ 2)
נתן עתיה (ערוץ 2)

נתן עתיה, הילד שנפצע באסון המחריד במגדל, בו נרצחו אם, שני ילדיה ונחמן עתיה ז"ל, השתחרר מבית החולים וכעת מנסה להבין את הזוועה לה היה עד.

נתן, שניצל לאחר שהעמיד פני מת, ביקש מהציבור להתפלל לעילוי נשמת אחיו ז"ל. "אני זוכר שהיינו משחקים כדורסל. אני רוצה שאנשים יתפללו לעילוי נשמתו", אמר בשיחה עם "ערוץ 2".



אביו של נתן אמר: "הוא יצא מבית החולים אחרי ניתוח בראש. אפשר לראות את התפרים. יש לו גם בידיים שברים וחתכים, אבל ברוך השם הוא כבר יצא החוצה. נתן הוא ילד מאוד אמיץ וגיבור כמו שכולם יודעים. אנחנו מחזקים אותו, והוא בעצמו מחוזק ומחזק אותנו, איך שהוא פונה אלינו ואיך שהוא אופטימי".

אורה עתיה, אמו של נתן, אמרה לערוץ 2: "הוא גיבור גדול. אין מילים בכלל להבין את החוכמה הזאת, את החוכמה שהשם האיר לו באותו הרגע לעשות את זה, שהוא הצליח לעשות את זה".

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", נתן הצליח לברוח מזירת הרצח לאחר שהעמיד פני מת וכך חמק מידי הרוצח הנתעב. נתן יצא מהדירה דרך החלון ולאחר הליכה של כמה מאות מטרים הבחינו בו השכנים שהזעיקו את כוחות ההצלה.

אתמול הובאו ארבעת הנרצחים, נחמן עתיה (11), דור כרסנטי(23) ושני בניה - בנימין בן 8 חודשים ויוסף בן כשנתיים - למנוחות בבית העלמין במושבה מגדל. בעלה של דור הובא אתמול לבית המשפט שם הוארך מעצרו ב-11 ימים והוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית.
נחמן עתיה נתן עתיה הרצח במגדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד