כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בני ברק נחסמה: כאוס מטורף בכבישים

שינוי תנועה אחד באחת היציאות מבני ברק – הביא לכאוס של ממש בעיר. ראש העיר מזהיר: אם לא ימצא פתרון אדאג לעצור את העבודות • כל הפרטים

כך נראו כבישי בני ברק היום
כך נראו כבישי בני ברק היום

 

שינוי תנועה אחד באחת היציאות מבני ברק – הביא היום לכאוס של ממש בעיר. ראש העיר מזהיר: אם לא ימצא פתרון, אדאג לעצור את העבודות.

אלפי נהגים נתקעו היום (שני) בעומסי תנועה חריגים במיוחד בבני ברק. העומסים השפיעו על התנועה בכל רחבי העיר, ומבדיקת "בחדרי חרדים" עולה כי שינוי תנועה אחד שבוצע במהלך הלילה האחרון גרם לבלאגן בעיר.

מדובר בביטול היציאה מרחוב השומר (אהרונוביץ) אל רחוב ז'בוטינסקי. השומר הפך לרחוב בו מתבצעת הכניסה לעיר בלבד והיציאה הועברה לרחוב קטן סמוך, רחוב אלקבץ.

הבעיה: הרחוב צר, היציאה דרכו היא בנתיב אחד שאינו מספק את העומס הגדול. בתוך זמן קצר השתרך לו פקק אשר השפיע על רחוב השומר כולו וממנו לכל מרכז העיר. מעבר לכך, באפליקציית 'וויז' המליצו לנהגים לצאת מיציאות אחרות, אלא שגם יציאות אלו הפכו לעמוסות מאוד.

 

הפקקים ממבט אווירי (צילום: קרונוס צילומי אוויר)צילום: הפקקים ממבט אווירי (צילום: קרונוס צילומי אוויר)

הפקקים ממבט אווירי (צילום: קרונוס צילומי אוויר)


ל"בחדרי חרדים" נודע כי באגף התשתיות בעיריית בני ברק הוחלט הערב על שיפורי תנועה ביציאה מבני ברק לכיוון ז'בוטינסקי. כיום, בפניה לכיוון היציאה החדשה יש אי תנועה שמפריע לתנועת הרכבים לפנות ימינה יחד. בעקבות הכאוס, אי התנועה יבוטל, מה שישפר את זרימת היציאה.

העבודות כאמור מבוצעות על ידי נת"ע, ובאגף התשתיות בעיריית בני ברק מנסים להקטין את ההפרעה ככל שניתן, אך ברור שהעבודות מקשות על התנועה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי לנוחיות הנהגים נפתחה תנועה ישירה מסוקולוב לאבוחצירא ולתושבי פרדס כץ וקרית הרצוג עדיף לנסוע בציר זה.

 

זצילום: ז

ז


העיתונאי איתי גדסי, תושב העיר בני ברק, אומר ל"בחדרי חרדים": "העבודות של הרכבת גורמות לכאוס של ממש. אלפי אנשים תקועים בכל יום במשך שעות בכבישים. אלא שהבוקר היציאה בז'בוטינסקי צומצמה לנתיב אחד, מה שגרם לכאוס ופקקים מטורפים. ממש כמו גטו. אין שום עיר בעולם עם 190 אלף תושבים שיש לה 2 יציאות בלבד מהעיר".

 

אי התנועה שיבוטלצילום: אי התנועה שיבוטל

אי התנועה שיבוטל


אברהם טננבוים, דובר עיריית בני ברק, אומר ל"בחדרי חרדים": "מי שאשם בכל הכאוס והפקקים היא חברת נת"ע".

לדבריו, "ראש העירייה הודיע לחברה שבמידה ותוך יומיים לא תהיה הקלה בפקקים, למרות שאינם זקוקים להסכמתו, הוא ידרוש ממשרד התחבורה שהעבודות יופסקו מיידית. נכון שצריך רכבת, אבל אי אפשר לייבש נהגים שעות בכבישים".

רחוב ז'בוטינסקי פקקים כאוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד