א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

ראש עיריית קרית גת למוזס: "אנחנו רוצים את החרדים"

ראש עיריית קרית גת לח"כ מוזס: "אין מניעה ליישב ציבור חרדי בקריית גת, אך צריך להניע את הגורמים במשרדי הממשלה"

ח"כ מוזס
ח"כ מוזס

מצוקת הדיור: ח"כ מנחם אליעזר מוזס, ביקר בתחילת השבוע כאורחו של ראש העיר קרית גת, אבירם דהרי, כחלק מפעולותיו של מוזס בניסיון למצוא פתרונות למצוקת הדיור הקשה של הציבור החרדי.

מוזס בחר להגיע לקרית גת בעקבות דיונים על תכנית במערב העיר של שטח הנושק לקריה החרדית הקיימת בעיר, ואשר אמור לשמש עתודה משמעותית לבניית אלפי יחידות דיור לציבור החרדי במחיר סביר. לדברי מוזס "המצוקה של הציבור החרדי בנושא הדיור היא מהחמורות ביותר ופתרון כמו זה המוצע בדרום קריית גת, יכול לתת מענה אדיר ולסגור פער משמעותי בחסר הקיים העומד על עשרות אלפי יחידות דיור".

במהלך הביקור סקר ראש העיר בפני מוזס את התפתחות קרית גת כאשר רק לאחרונה התווספו כ – 7,500 דירות בשכונת "כרמי גת". ראש העיר אמר למוזס כי אין שום מניעה מצידו ליישב ציבור חרדי בעירו, אך לדבריו "צריך להניע את הגורמים במשרד האוצר, משרד השיכון, ומשרד הפנים, לשלב ידיים ולהקצות את המשאבים הנכונים הנדרשים לציבור זה, כמו בתי כנסת, גני ילדים, מקוואות וכו', כמו בפרוייקטים עבור הציבור הכללי אשר בהם "צומחים" מוסדות הלימוד והתרבות יחד עם יחידות הדיור, ולא לגרום ל"קראוונים" ופתרונות שאינם הולמים שכונה חדשה".
אליעזר מנחם מוזס מצוקת הדיור קרית גת אבירם דהרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד