ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

עיתונאי ערוץ 10 עקיבא נוביק שאל את שרה נתניהו על החקירות - ועוכב ע"י משמר הכנסת

משמר הכנסת עיכב היום את הכתב בכנסת של ערוץ 10, עקיבא נוביק, לאחר שביקש לשאול את רעיית ראש הממשלה שאלה בנוגע לחקירות המשטרה

עיתונאי ערוץ 10 עקיבא נוביק שאל את שרה נתניהו על החקירות - ועוכב ע"י משמר הכנסת



משמר הכנסת עיכב היום את הכתב בכנסת של ערוץ 10, עקיבא נוביק, לאחר שביקש לשאול את רעיית ראש הממשלה שאלה בנוגע לחקירות המשטרה. לאחר מספר דקות שיחרר משמר הכנסת את נוביק. בכנסת מתכוונים לבדוק את הנושא.

נתניהו הגיעה היום לכנסת לישיבת של השדולה ללימוד התנ"ך בכנסת. עם הגעתה, ביקש נוביק להציג לה שאלה בנוגע לחקירות המתנהלות כיום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרשות השונות.




ואולם אנשי משמר הכנסת לא איפשרו לנוביק להציג את השאלה והוא עוכב על ידם. נוביק צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "שרה נתניהו הגיעה לכנסת. ניסיתי לשאול אותה שאלה, מאבטחי משמר הכנסת הודיעו לי שאני מעוכב ולא אוכל להכנס לדיון שהיא משתתפת בו. אמיתי לגמרי".

לאחר מכן, עידכן נוביק כי נשלח למשרדי משמר הכנסת ועוכב שם. נוביק צייץ כי "ההתנהלות של משמר הכנסת לא תיאמן. חמישה קציני משמר הגיעו לערוך לי שימוע. טענתי שהם מעכבים אותי רק משום שזו שרה נתניהו. מיד שיחררו אותי".

מקורות בכנסת טענו כי נוביק צילם במקומות שבהם לא ניתן לצלם בכנסת ולא נשמע להנחיות אנשי המשמר, ובכל מקרה העיכוב היה לכמה דקות בלבד והכתב סיקר האירוע ללא שום בעיה. עם זאת, כתבים נוספים גם צילמו את האירוע ולא עוכבו.

מהכנסת נמסר כי הנושא ייבדק.
עקיבא נוביק כנסת ישראל משמר הכנסת שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד