ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

האזינו: "המקובל חזה את הרצח הנורא במגדל - 'ידיכם דמים מלאו'"

הרצח המחריד במגדל - בו נרצחו דור כרסנטי, שני ילדיה - בנימין ויוסף, ובן השכנים נחמן עתיה, זעזע מדינה שלמה. כעת מתברר כי המקובל מטבריה, הרב דב קוק, חזה את הרצח המחריד בדיוק ברגעים בהם התרחש המעשה • האזינו להקלטה

המקובל הרב דב קוק (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)
המקובל הרב דב קוק (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)

הרצח המחריד במגדל - בו נרצחו דור כרסנטי, שני ילדיה - בנימין ויוסף, ובן השכנים נחמן עתיה, זעזע מדינה שלמה. כעת מתברר כי המקובל מטבריה, הרב דב קוק, חזה את הרצח המחריד בדיוק ברגעים בהם התרחש המעשה.

תלמידו של המקובל הרב קוק סיפר היום (שלישי) בניחום האבלים אצל ר' ישראל עתיה, היושב שבעה על בנו נחמן ז"ל, כי כבר בשבת - ממש באותם רגעים שאירע הרצח הנורא, התבטא הרב על הרצח.



הרב רביע, משמשו של הרב קוק, סיפר את השתלשלות האירועים בניחום האבלים, וכך הוא נשמע בהקלטה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים':

"בשעה רבע ל-2 בערך, בזמן הרצח המתועב, הרב היה לאחר קידוש, ולאחר נטילת ידיים, ברגעים לפני בציעת הפת, הרב מחזיק את החלות ואומר: 'ידיכם דמים מלאו - אני לא יכול לברך'. ושוב ושוב כעשר פעמים הרב חוזר על המילים ידיכם דמים מלאו, דבר שלא קרה מעולם".

כמה שעות לאחר הלוויה סיפר הרב רביע לרב דב קוק את השתלשלות האירועים ושאל את הרב בנוגע להתבטאות החריגה בשבת. "שאלתי על מה שהיה בשבת ושאלתי האם זה 'חזי' או שמא 'מזלי חזי'" סיפר הרב רביע. "הרב שאל אותי אם זה היה באותה שעה ולאחר כמה שניות השיב: "הרגשתי, היתה לי הרגשה".

מקורביו של הרב קוק מספרים כי הרב רביע ידוע כמאוד דייקן ומספר עובדות עם הפרטים המדויקים.
הרב דב קוק הרצח במגדל ידיכם דמים מלאו נחמן עתיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד