י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סאגת "מחנה יהודה": פינדרוס פנה במכתב זועם למנכ"ל העירייה

סגן ראש העיר הביא את טענת תושבי אזור שוק מחנה יהודה בירושלים, הטוענים כי העירייה מתנכלת לתושבי האזור - על חשבונם של הבליינים הממלאים את השכונה

מחנה יהודה, בליינים ותושבים. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
מחנה יהודה, בליינים ותושבים. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

סאגת "מחנה יהודה" מסרבת לרדת מסדר היום החרדי - הבוקר (רביעי) שלח סגן ראש העיר יצחק פינדרוס מכתב זועם לעו"ד אמנון מרחב, מנכ"ל העירייה, ממנו עולה כי העירייה מקיימת מדיניות של איפה ואיפה באכיפת החוק באזור השוק.

פינדרוס מציין כי קיבל העתק מפנייתם של תושבי שכונת 'אהל משה' אל אגף שירותי חניה בעיריית ירושלים, בה הם מוחים על מצוקת החניה בשכונתם, שמחריפה ביתר שאת בשעות הערב ובסופי שבוע, כאשר בליינים רבים שאינם תושבי השכונה מגיעים לאזור שוק מחנה יהודה ותופסים את מקומות החנייה של תושבי השכונה.

על פי טענות התושבים החרדים - דווקא תושבי האזור, הנאנקים בעול מצוקת החניה שנגרמת בשל עומס הבליינים הלא רצויים באזור, הם שמקבלים את דוחות החניה, זאת בעוד הבליינים פורעי החוק נהנים מגיבוי שקט של העלמת עין.

"שיא האבסורד הוא", כותב פינדרוס למרחב, "שפקחי העירייה נותנים דוחות דווקא לאותם דיירים שמקומות החנייה שלהם נתפסו בידי אחרים, ואין כל התחשבות מצד הפקחים גם כשמדובר בבעלי תו חניה אזורי".

פינדרוס מוסיף ומדגיש כי "מצב זה נוצר מאז החלו להתפתח חיי הלילה בשוק מחנה יהודה ובסביבתו, כשמקומות הבילוי פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה בניגוד לחוק, והעדר האכיפה בשעות הלילה מקל על הבליינים לחנות בכל מקום פנוי ללא חשש".







מחנה יהודה פינדרוס ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד