י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"סכנת הגיוס": חסידי 'תולדות אהרן' יתכנסו

בחצר חסידות 'תולדות אהרן' הוכרז על אסיפה כללית שתתקיים הערב (רביעי). כל בני החסידות יתכנסו בהיכל בית המדרש הגדול של החסידות במאה שערים בירושלים • ל'בחדרי חרדים' נודע כי האסיפה תעסוק בנושא הגיוס • הפרטים - בפנים

האדמו"ר מתולדות אהרן. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מתולדות אהרן. צילום: שוקי לרר

בחצר חסידות 'תולדות אהרן' הוכרז על אסיפה כללית שתתקיים הערב (רביעי). כל בני החסידות יתכנסו בהיכל בית המדרש הגדול של החסידות במאה שערים בירושלים.

עסקני החסידות הגיעו אמש למעונו של האדמו"ר השוהה בטבריה, שם הוחלט על דעת האדמו"ר ודייני החסידות לקיים את הכנס. ל'בחדרי חרדים' נודע כי האסיפה תעסוק בנושא הגיוס.

עם אישור החוק בנושא גיוס בני הישיבות נערכו כינוסים בכל הקהילות להסברת עמדת העדה החרדית ביחס לחוק. גם חסידות 'תולדות אהרן' הקימו וועד שמטרתו לגייס מתנדבים שיעסקו ב"פעילות ההצלה של בחורים מהגיוס ועצות לאלו שהגיעו לגיל גיוס". האסיפה שתתקיים היום היא אסיפת הסברה שמקיים הועד ובה "ישמעו החסידים הסברים על הסכנות בגיוס והחובה ללחום בזה". כמו"כ, באסיפה יגייס הוועד מתנדבים שיסייעו בנושא.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד מפי גורמים בחסידות כי אחת ממטרות הארגון היא לבדל את פעילי החסידות מאותם קיצונים בתוך חוגי העדה החרדית שהקימו שלל ארגונים עם פרסומים שונים ללא שום דעת תורה ובניגוד גמור להוראות חברי הבד"ץ של העדה החרדית שקהילת תולדות אהרן כפופה להם, וזאת לצד הוראת האדמו"ר שלא להשתתף בפעילות רק אלו שמאושרים בהכוונת הבד"ץ.



גיוס פעילים תולדות אהרן הסברה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד