כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בלעדי: עוזיה צדוק שר 'שמע ישראל' מתוך האלבום החדש • האזינו

לאחר שכבש את המדינה בקולו החינני והופיע מעל כל במה אפשרית, מוציא נער הפלא עוזיה צדוק את 'פסגות חייך', אלבום חדש מתוך מופע קונספט ייחודי שנערך ברדינג 3 תל אביב • האינו ל'שמע ישראל' מתוך האלבום

עוזיה צדוק במופע. צילום: ישראל ברדוגו
עוזיה צדוק במופע. צילום: ישראל ברדוגו

לאחר שכבש את המדינה בקולו החינני והופיע מעל כל במה אפשרית, מוציא נער הפלא עוזיה צדוק אלבום חדש מתוך מופע קונספט ייחודי שנערך ברדינג 3 תל אביב.

את המופע ליוותה תזמורת בת 20 נגנים בניצוחו של מאסטרו גרשון פריישטט, ועוזיה ריגש את הקהל עם מיטב ביצועיו מכל הזמנים: 'צל עץ תמר', 'יא מאמא', 'סוד המזלות', וכמובן 'שמע ישראל'.

במהלך המופע הצטרפו אל עוזיה לדואטים מיוחדים: אוהד מושקוביץ, שביצע יחד איתו את הלהיט 'שומר ישראל' שכתב עבורו ר' שלמה יהודה רכניץ, והזמר איציק דדיה ששר יחד עם עוזיה את השיר 'הבט' המיתולוגי של 'דבקות'.

באתנחתא המוזיקלית נהנו הצופים ממופע מרהיב של הכנר הווירטואוז דניאל אהביאל. ולסיום, קינח עוזיה שוב בלהיט שלו 'פסגות חייך', אותו כבר הקהל הכיר והצטרף אליו לשירה.

המופע צולם והוקלט, וכעת הוא יוצא בשתי גרסאות – אלבום CD להאזנה, ואלבום DVD לחוויה מושלמת באמצעות צפייה במופע המושקע. להשיג בחנויות המובחרות.

האזינו ל'שמע ישראל' מתוך האלבום החדש:
עוזיה צדוק שמע ישראל פסגות חייך סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד