כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אייכלר: "עשו חשבון נפש - אפשר להגיד הלל על שלטון הבג"צ?"

אייכלר בראיון נוקב ל'בחדרי חרדים', קורא לציבור הדתי לאומי לערוך חשבון נפש: "רק עכשיו מבינים שבג"צ הוא שלטון דיקטטורי, בלתי חוקי בעליל בסגנון סובייטי" • הבית היהודי מקפח אותנו, אבל כשמגיעים למשפחה הפרטית שרוצים להוציא אותה מהבית - אנחנו איתה"

ח"כ ישראל אייכלר. צילום: פלאש 90
ח"כ ישראל אייכלר. צילום: פלאש 90

על רקע הפינוי בעמונה, קורא ח"כ ישראל אייכלר למגזר הדתי לאומי לעשות חשבון נפש. בראיון וידיאו ל"בחדרי חרדים" שנערך היום (ד), אומר אייכלר כי למרות ש'הבית היהודי' מפלה ומקפחת את החרדים, בכל זאת, כל החרדים מתנגדים בחריפות לפינוי משפחות מביתם.

אייכלר גם קרא ל"קוראי ההלל ביום העצמאות" לכוון ב"ראשית צמיחת גאולתנו" על שלטון בג"צ.



לדבריו של אייכלר, "התחושה נוראה, כי יש כאן כאילו כנסת, כאילו ממשלה, כאילו חוק, כאילו צדק, ויושבים אנשי הקרמלין, בבג"צ על אדמות שיח באדר, אדמות ערביות פרטיות שנגזלו בשנת 48", לדבריו, "יושבים שופטי בג"צ ובהינף יד, בדיקטטורה איומה ובאכזריות ואטימות מגרשים יהודים מבתיהם בארץ ישראל ואף אחד לא מעז לצאת נגדם ולבקר אותם. ידברו נגד הממשל ונגד הכנסת ונגד כל מי ששייך, אבל את האמת מפחדים לדבר, זה ממש משטר סובייטי דיקטטורי".

אייכלר הוסיף בתקיפות: "אני רוצה לומר לכל אומרי ההלל ביום העצמאות, שכשהם אומרים הלל ביום העצמאות שיתכוונו לראשית צמיחת הבג"צ, על השלטון הזה של בג"צ, שיגידו הלל".

על פינוי עשרות המשפחות בעמונה אמר אייכלר ל"בחדרי חרדים" כי "לא רק שאני מזדהה עם הכאב של מפוני עמונה, אני הייתי הראשון שתמך בחוק ההסדרה, למרות שהציונות הדתית לא תמכה בדברים שלנו, כי אמרתי שמי שרוצה לעקור יהודי מביתו בארץ ישראל הוא אכזר, וגם מי שלא נותן ליהודים לבוא ולהתגורר בישובים שונים בארץ ישראל כמו שטוענים ראשי הערים, ש"אין מקום למשפחות עם ילדים" בעירם. מי שעוקר יהודים מבתיהם בארץ ישראל או מי שמונע מיהודים לבוא ולהתגורר - הוא אכזר וצריך להילחם ולהיאבק נגדו בכל הכוח".

על האשמות תושבי עמונה אמר אייכלר: "אני לא מכיר אף תושב עמונה שמאשים אותנו, הכתובת היחידה שהייתה להם – זה אצלנו ב'יהדות התורה', שילכו לאלו שהצביעו בשבילם וישאלו אותם – למה הם הבטיחו שהם יפרשו מהממשלה ומדוע הם לא פורשים, אבל אני אגיד לך, שגם אם הם יפרשו זה לא יזיז לבג"צ סנטימטר. יש כאן שלטון דיקטטורי של בג"צ שצריך להוריד אותו באמצעים דמוקרטיים ולחולל מהפכה דמוקרטית, ולבטל את שלטון הדיקטטורה.

"וכאן אשמה הממשלה והכנסת", מוסיף אייכלר ל"בחדרי חרדים", "כשאנחנו זעקנו נגד בג"צ כולם עמדו 'פיין שמאקרים', עכשיו הם מבינים שהבג"צ בעצם היותו שלטון דיקטטורי הוא שלטון בלתי חוקי בעליל, בארץ ישראל שהיא מדינה דמוקרטית".

על קולות אחרים שנשמעים ב'יהדות התורה' שפחות ששים לתמוך בפומבי במתיישבים אמר אייכלר כי "הציבור החרדי מאוחד ומלוכד ותומך בכל יהודי שחי בארץ ישראל".

לסיום אמר כי "נכון שמפלגת הבית היהודי ואותם אנשים שמשתייכים לחוגי הציונות הדתית לא עומדים אתנו, לא תומכים בנו, מקפחים אותנו, ומפלים אותנו לרעה - בכל העניינים, אבל כשמגיעים למשפחה הפרטית שיושבת ורוצים להוציא אותה מהבית - אנחנו מתנגדים ואנחנו חושבים שהגיע הזמן שהם יעשו חשבון נפש ויחשבו על איזה 'צמיחת גאולתנו' הם מדברים כשהבג"צ שולט כאן בדיקטטורה אנטי דתית ואנטי דתית-לאומית, כל כך חזקה".
ישראל אייכלר עמונה פינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד