י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חריג: 25 ימי מעצר לראש הישיבה מקריית ספר החשוד בתקיפת תלמידו

שלושה שבועות לאחר שנעצר, בית משפט השלום בירושלים האריך בפעם השביעית את מעצרו של ראש הישיבה החשוד כי ביצע עבירות חמורות בתלמיד שלמד בישיבתו • ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך החקירה המשטרתית הצמידה הפרקליטות, פרקליט מלווה לתיק - דבר המעיד על כך שיש בידי המשטרה תשתית ראייתית להגשת כתב אישום

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

שלושה שבועות לאחר שנעצר, בית משפט השלום בירושלים האריך בפעם השביעית את מעצרו של ראש הישיבה החשוד כי ביצע עבירות חמורות בתלמיד שלמד בישיבתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך החקירה המשטרתית הצמידה פרקליטות מחוז מרכז פרקליט מלווה לתיק - דבר המעיד על כך שיש בידי המשטרה תשתית ראייתית להגשת כתב אישום - וככל הנראה בכוונת המשטרה להגיש בשבוע הבא הצהרת תובע לקראת כתב אישום. ניתן ללמוד על כך גם מתגובת עורכי הדין של ראש הישיבה, עו"ד אלי כהן וגד זילברשלג שאמרו ל'בחדרי': "אנחנו מקוים כי במהלך המשפט נוכיח את חפותו". יצויין כי ראש הישיבה החשוד משתף פעולה עם חוקריו ומכחיש את החשדות נגדו.

חוקרי משטרת מחוז ש"י הגישו הבוקר בקשה שביעית להארכת מעצר, תוך שהם מציינים כי זו הארכת מעצר אחרונה על מנת לסיים לחקור את ראש הישיבה החשוד וכן על מנת לחקור ולגבות עדויות נוספות. השופטת מיקה בנקי קיבלה את בקשה החוקרים והאריכה את מעצרו עד ליום שני הבא.

כפי שפורסם הבוקר ב'בחדרי חרדים', רבנים חשובים תמכו בהגשת התלונה כנגדו, בייחוד בעקבות כך שעם חזרתו לארץ שב לעסוק בתחום הישיבות, ואף נכנס למסגרת בה אמור היה שוב להיות במגע עם בחורים, לקראת קבלת תפקיד בישיבת הרב שטרנבוך, זאת מאחר שאיחד עמה את הישיבה הגדולה שהקים בשנתיים האחרונות (הישיבה הקטנה שעמדה בראשותו עד שבאופן רשמי עברה לעמוד בראשות גיסו, וותיקה ונחשבת).

רבה של העיר מודיעין עילית, הרב מאיר קסלר, שוחח עם חוקרי המשטרה במהלך חקירת הפרשה אולם סירב למסור עדות. החוקר המשטרתי אמר במהלך אחד הדיונים: "באופן כללי יש מספר רבנים בעיר שמסרבים למסור עדויות. חלק מהם באופן מוסכם עם פרקליטות מחוז מרכז כי הם מטפלים בבעיות מסוג אלו בעיר".
ראש הישיבה בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד