י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

המחלוקת בברסלב: שוחרר החשוד בתקיפת הרב קרמר

דוד מילר, החשוד בתקיפת הגאון רבי משה קרמר ממנהיגי חסידות ברסלב בשבת לפני כשבועיים בשכונת מאה שערים בירושלים, שוחרר בתנאים מגבילים • השופטת בדיון: "חומר החקירה מקים חשד סביר"

הרב משה קרמר
הרב משה קרמר

לבקשת המשטרה שוחרר דוד מילר, החשוד בתקיפת הגאון רבי משה קרמר ממנהיגי חסידות ברסלב בשבת לפני כשבועיים בשכונת מאה שערים בירושלים.

על פי הכללים שקבעה השופטת מיקה בנקי מבית משפט השלום בירושלים, מילר יורחק מהרב קרמר, אשתו ובני הבית, הישיבה בה הוא מלמד וכל מקום אחר בו נמצא הרב, למרחק של לא פחות מ-200 מטרים למשך חצי שנה. בנוסף, חתם מילר על ערבות 5,000 ש"ח וכן ערבות צד ג' באותו הסכום בנוסף להפקדה של 2,000 ש"ח.

"מרשי מכחיש כל קשר לאירוע התקיפה הנטען" אמר ל'בחדרי חרדים' פרקליטו עו"ד מאיר כהן-זדה. "מרשי מסר גרסה מפורטת השוללת כל קשר לאירועים. אני שמח שלאחר 3 ימי מעצר ועשרות פעולות חקירה שבוצעו, הרשות החוקרת הבינה שלמרשי אין קשר לאירוע".

כזכור, ביום ראשון השבוע נעצר דוד מילר, בחשד כי היה מעורב בתקיפתו של הרב קרמר על רקע המחלוקת בחסידות ברסלב בעקבות הרב ברלנד. לאחר שחוקרי המשטרה ניסו לאתרו ללא הצלחה, התייצב ביום ראשון מילר בתחנת משטרת לב הבירה והכחיש את מעורבותו בתקיפה.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הרב קרמר הגיש תלונה במשטרה והחוקרים השיגו תיעוד מצלמות אבטחה מהתקיפה. "על פי החשד, מילר הוריד לרב את השטריימל, נאבק איתו ובעט לו בשטריימל" אמר נציג המשטרה בדיון בתחילת השבוע ומעצרו הוארך ביממה. בדיון השני אמרה בנקי "צפיתי בסרטון האירוע, ומדובר בתקיפה שאינה ברף הנמוך ביחס לגילו של המותקף (80. א.ש) והתנהלות התוקף ואלו שהיו עימו".

בדיון שנערך היום אמרה השופטת בנקי: "חומר החקירה מקים חשד סביר למיוחס למשיב". כאמור שיחררה אותו השופטת בתנאים מגבילים.
הרב קרמר תקיפה דוד מילר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד