ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

הגרב"מ אזרחי: מאבק השבת בירושלים - לזכותו של הגראי"ל

הגרב"מ אזרחי אמר היום לחברי מועצת העיר ירושלים שבשביל לסייע למאבק השבת, ראוי שהציבור בירושלים יקבל שבת מוקדם: "שחברי המועצה יגידו לקהילות שיתחזקו על ידי קבלת שבת מוקדם, והדוגמה האישית תפעל. החיזוק יעמוד לזכותו של הגראי"ל"

הגרב"מ אזרחי עם חברי המועצה
הגרב"מ אזרחי עם חברי המועצה

חברי מועצת העיר ירושלים עלו היום למעונו של הגרב"מ אזרחי ראש ישיבת "עטרת ישראל" וחבר מועצת גדולי התורה לרגל אישור הקצאת השטח לישיבה בשכונת הר נוף בירושלים.

בדבריו אמר הגרב"מ לחברי המועצה: "אני מודה לריבונו של עולם שקיבלנו אישור והישיבה מגיעה אל המנוחה והנחלה, ואני מבקש להודות לכל הנציגים שסייעו לכך".

הגרב"מ אזרחי שוחח עם חברי המועצה בכאב על מצב בריאותו של מרן הגראי"ל שטיינמן ועורר על כך שיש להתחזק לרפואת ראש הישיבה. "בירושלים יש שתי בעיות" אמר הגרב"מ אזרחי, "שבת ורפורמים. ברפורמים צריך להילחם, אם כי יש להיזהר לא להגדיל אותם על ידי המלחמה".

הגרב"מ אמר שבשביל לסייע למאבק השבת, ראוי שהציבור בירושלים יקבל שבת מוקדם: "שחברי המועצה יגידו לקהילות שיתחזקו על ידי קבלת שבת מוקדם, והדוגמה האישית תפעל. החיזוק יעמוד לזכותו של הגראי"ל".

כזכור כפי שדווח אמש לראשונה ב'בחדרי חרדים', לאחר שנים שישיבת 'עטרת ישראל' בראשות הגרב"מ אזרחי שכנה במבנים שכורים, ולאחר חמש שנים של גלגולים ותלאות בוועדות השונות, אושרה בוועדה המחוזית הקצאת שטח של חמישה וחצי דונמים בשכונת הר נוף.
הרב ברוך מרדכי אזרחי הרב שטיינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד